Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Build 1053 - Beschikbaar in de Play Store

• Als je in een melding met een langer traject rijdt, blijft deze niet meer bovenin het scherm hangen maar zie je deze in de lijst op het dashboard of onderin op de kaart (ook op Android Auto).
  • Als je op de lijstweergave zit en je wisselt naar landscape, dan krijg je de lijstweergave ook op landscape te zien in plaats van dat de kaart wordt geforceerd
  • De geluidsopties van de FM ONE en TWO waren verdwenen in de 11.0 update, die hebben we weer teruggehaald
  • Als automatisch starten aanstaat, maar de locatie permissie staat niet op 'altijd', dan krijg je hier nu een melding over

En zoals gewoonlijk wat bugs opgelost en andere dingen getweaked.

Ruben-FM heeft deze discussie vastgezet .

Matrixborden functioneren niet 100%.
    Was in de ochtend rond 08:00, file waar we met zn alle 40 km/h reden.
    A2 3-baans, matrixborden op snelweg stonden aan op 3 rijstroken met 50km/h. FM toonde er 2.
    Verder geen bijzonderheden, geen rijstrook afgesloten etc.

FM v11.4 1053
    S22 Ultra, Android 14

• Twan heeft hierop gereageerd.

Notificatie's blijven hangen in mijn notificatie-scherm.
      Ik reed een korte rit waarbij ik niet uit hoefte te stappen, hierdoor bleef mn auto en FM aan staan. Melding kwam netjes tijdens de actieve route, na bestemming bereikt bleef ie dus "oneindig" staan.
      Screenshot genomen rond 09:30.

Verwachting is dat de melding na een bepaalde periode automatisch verdwijnt bij mijn notificatie-scherm?

MrDriveway @Ruben-FM
        Idem op A50 (maar dan rechter baan / spitsstrook)
        En matrix melding spitstrook afgesloten is al een maand of zo actief als je vanuit A73 wijchen over knooppunt Neerbosch naar Kppunt Ewyk rijd. Dan geeft matrix melding rijstrook afgesloten tot ongeveer afrit Beuningen. Steeds waren alle rijstroken open.

MrDriveway @Ruben-FM
        Deze meldingen voorkomen ook dat je FM opnieuw op kunt starten na een vastloper:
        Update naar V11: eerste keer loopt FM compleet vast halverwege de rit op de snelweg.
        Opnieuw opstarten lukt niet met wegvegen etc.: pas nadat ik handmatig ook deze meldingen weghaalde, dan start FM pas weer op. (Ga ervanuit dat het 1x 'after update party' was.)

Krijg zojuist een vraag of ik mee wil doen aan een enquete van Antwerpen & Helmond. Druk op meer info... dan gebeurd en niks: melding verdwijnt, maar geen vragen.
        vragenformulier is ook nergens in FM terug te vinden: niet in de app, ook niet in mijn.flitsmeister.nl

• Rino heeft hierop gereageerd.
        • Rino vindt dit leuk.

Twan
          Hoi @Twan dit heb ik al eens eerder gemeld bij versie 11.3:

En toen ik FM afsloot (bij thuiskomst) werd me gevraagd om een vragenlijst in te vullen,
          De link gaat naar: https://lba.flitsmeister.app/ct/xmDZvramWZrezWl?app_id=<deviceID_is_gewist>
          maar ik kom hier alleen maar op een prachtig witte pagina uit. Hier gaat dus ook iets mis. Uitgeprobeerd op de telefoon met FF en DuckDuckGo en thuis op de desktop met (wederom) FF en Edge.

• Twan heeft hierop gereageerd.
          • Twan vindt dit leuk.

Rino
            precies, dat had ik toen ook (andere enquete). en naar aanleiding van jouw berichtje meteen maar gemeld dat het bij deze weer het geval is.

• [verwijderd]

De gemiddelde snelheid word nu niet meer getoond op het dashboard (lijst weergave)?

'Route naar huis' blijft weer oneindig draaien.

Bedankt voor de feedback allemaal. Excuses voor de late reactie.
                  Ons navigatie team heeft een mooie update klaar staan waarin een aantal problemen omtrent navigatie opgelost wordt. Hier is geen app update voor nodig, dus dit zal vanzelf beschikbaar komen.
                  Het probleem met de vragenlijst heb ik ook al doorgegeven naar het juiste team. Op dit moment zouden deze niet meer actief moeten zijn overigens.
                  In versie 11.4.1 die we gister uitgebracht hebben zit een grote fix voor de vastlopers, je merkt dat de app met deze versie ook al een heel stuk sneller opstart.
                  De gemiddelde snelheid op het dashboard voor trajectcontroles zullen we ook oppakken.

Ruben-FM heeft deze discussie losgemaakt .
                    13 dagen later
                    Ruben-FM heeft de discussie gesloten .