Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Bedankt allemaal voor de snelle feedback. We hebben de crash gefixt in de nieuwe beta: 24948. Excuses voor het ongemak. Succes met testen 😄.

Kaspar heeft de titel veranderd naar iPhone Beta - 11.4 (24948) .

Bij stopzetten van een parkeeractie de foutmelding dat er iets is misgegaan en de parkeeractie niet gestopt is. en advies klanten service te bellen. kijk ik echter in.parkeer historie dan is de parkeeractie wel beëindigd.

Kaspar
      Ik had gedacht dat met de nieuwe update ik op mijn scherm kon zien waar de benzinepomp stonden langs de geplande route. Helaas als ik een pomp voorbij rijd, is er nergens een logo te zien of heb ik het mis? Verder dacht als beta rijder dat alle extra’s waar een slotje achter staat geopend kunnen worden. Groet

Hoi LindenHan, klopt de benzineprijzen kan je zien vanuit het menu > brandstofprijzen. Dit is een PRO feature, maar alle beta gebruikers kunnen gratis PRO worden om het te testen. Dit werkt via het aankoopscherm in de app. Success 💪

Ik zie vaak de melding op Carplay, "Geen Internet verbinding" en "Internetverbinding is weer actief 👍 " meldingen.

Donovan Check, laatste tijd veel meer dan voorheen.
            Daarnaast ook in deze laatste versie nog heel veel bevriezingen en crashes tijdens een route.

• Kaspar heeft hierop gereageerd.

Hoi Donovan, dat is vervelend. Wanneer komt dit probleem voor? Tijdens het verbinden met CarPlay of sporadisch?

Hoi SamShaydee, dit kan je doen door PRO aan te kopen via de app die geïnstalleerd is via TestFlight. Als je op PRO aankopen in de app klikt dan zul je een scherm van Apple zie waarom staat dat deze versie gratis is.

Hoi Alex, zou je een diagnosebestand met ons kunnen delen en op dit bericht willen reageren met de tijdstippen waarop dit probleem voorkwam? Dan kunnen we onderzoeken waarom de app bij jou blijft hangen.

Diagnosebestand versturen: Menu > over Flitsmeister > 5x tikken op het logo > stuur diagnosebestand.

Alvast bedankt 😄.

• Alex heeft hierop gereageerd.
                  • Alex vindt dit leuk.

Kaspar Gewoon random en kan er geen pijl op trekken. Ook in de vorige versie (11.3) heb ik de meldingen gezien. Ik zal morgen wat muziek streamen, dus theoritsch zou de muziek moeten stoppen als internet echt wegvalt. Deze meldingen in een heel heel ver verleden ook gezien. IOS vandaag ook geupdatet naar 17.3. Wie weet is het verholpen. Maar hou het in de gaten wanneer het precies gebeurd en als er ergens een verband is.

Kaspar Kaspar, de vraag was niet om brandstofprijzen maar het icoontje op het scherm van van tankstation. Daarnaast staat de ene keer wel een icoontje van een verkeerslicht op het scherm en bij het volgende verkeerslicht weer niet. Het zou misschien ook een optie zijn om dat icoontje 30 meter voor het verkeerslicht al op het scherm te zien zijn. Groet

Vreemd iets op carplay na zoeken en bestemming gevonden dan blijft die hangen
                        echter zoeken op telefoon neemt die de route wel over

FM crasht als ik een slecht wegdek melding wil maken via CarPlay! 🙁 Moet ik trouwens hier reageren of een topic aanmaken? Dat kan ik namelijk niet

Ik ervaar een hele trage UI. Zeker als de app met opgestart wordt vanuit de telefoon wanneer carplay aan staat. Adres zoeken is diurt minimaal 10 sec per letter

• Alex vindt dit leuk.

Wij in ons bedrijf navigeren allen op iphone 13 pro. Kan de meldbutton wat kleiner?
                            ja houdt haast geen kaart over.

[onbekend]
                            kan de MELD button kleiner?
                            of het hel veld kleiner?
                            wij navigeren in de ka dscape stand op iphone13pro apparaten.