Even een update, ik heb zojuist de beta programma verlaten en nog steeds slaat de app de ritten niet op.
Nog steeds geen reactie van de klantenservice. Ik heb me erbij neergelegd, ik wacht af tot flitsmeister een google maps integratie krijgt want ik krijg nu zelfs geen eens meer resultaten van zoekopdrachten voor adressen die gewoon bestaan...
Vandaag de gehele dag via google maps genavigeerd en man wat een wereld van verschil! Als ik echt een oprechte tip mag geven, zorg er voor dat we google maps i.c.m flitsmeister kunnen gebruiken, zonder overlay uiteraard. Weet niet of dat überhaupt mogelijk is maar het zou het navigeren compleet veranderen, op een goede manier.
Voor nu gebruik ik de fm1 voor de waarschuwingen (die overigens ook niet altijd het kastje triggeren) en google maps als navigatie.
Zodra ik de FM Dash binnen heb dan zeg ik in iedergeval wel vaarwel tegen de app. Echt een (excuus voor mijn taalgebruik) rotzooi is het momenteel. Ik snap dat er maar +- 30 medewerkers zijn maar kom op met miljoenen gebruikers mag dat best wel opgeschaald worden als je het mij vraagt.
Veel succes guys met de app, hopelijk gaat alles beter worden in de nabije toekomst! Fijn weekend alvast!