Goedenavond,
Sinds vandaag krijg ik ineens geen meldingen meer van flitspalen.
Alles staat gewoon goed qua instellingen, want ik krijg wel de meldingen te horen en te zien van bijvoorbeeld wegwerkzaamheden.
Ik krijg dus geen geluid en geen visuele melding te zien. Ook is het zo dat Flitsmeister achteraf niet heeft geregistreerd dat ik langs een flitspaal reed. Normaal zie je bij je ritregistratie ook alle flitspalen in het overzicht terugkomen van je rit, maar ook die zijn nu niet meer zichtbaar. Het is dus net alsof ze er niet meer zijn.
Na de eerste keer opnieuw installeren waren ze ook ineens verdwenen van mijn map, dus opnieuw geinstalleerd en ze waren nog steeds weg. Toen ben ik ingelogd op een nieuw account en kwamen ze weer terug. Ze bleven vervolgens weer zichtbaar toen ik opnieuw met mijn eigen account had ingelogd maar dus nog steeds geen meldingen.
Ik heb dus voor de zekerheid de app opnieuw geinstalleerd en alle rechten weer goed gezet, maar dat heeft niet geholpen.
Ik heb dezelfde weg ook nog met een ander toestel met flitsmeister gereden om te testen, en daar kreeg ik wel netjes de melding.
(Excuus, het betreft niet de Beta versie maar aangezien ik dit probleem hier al 2 keer voorbij heb zien komen zonder een oplossing of iets dergelijks dacht ik dan doe ik het hier ook maar even benoemen)