Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Wanneer gaan we nou eens die ritregistratie fixen? 68 ritten en counting die niet opgeslagen zijn. Klantenservice zegt niks meer (wellicht gevlucht alvorens het invoeren van de hoge kosten van nieuwe abbo's?) Ik wordt er een beetje moe van, en om heel eerlijk te zijn sta ik op get punt on de dash te annuleren, dit gaat hem zo niet worden natuurlijk.

En voordat ik standaard probleem oplossingen krijg, ik heb al:

App verwijderd en telefoon volledig uit gezet en alles opnieuw ingesteld

Alle batterij en internet dingen zo aangepast dat fm volledig gebruik kan maken van de batterij en internet

En alles heeft niet geholpen, Klantenservice blijft stil, ook na een nieuwe reactie met de vraag hoe het ervoor staat aangezien ik geen reactie meer krijg.... en je raadt het al... geen reactie... maar wel geld incasseren. Erg jammer.

Even een update, ik heb zojuist de beta programma verlaten en nog steeds slaat de app de ritten niet op.

Nog steeds geen reactie van de klantenservice. Ik heb me erbij neergelegd, ik wacht af tot flitsmeister een google maps integratie krijgt want ik krijg nu zelfs geen eens meer resultaten van zoekopdrachten voor adressen die gewoon bestaan...

Vandaag de gehele dag via google maps genavigeerd en man wat een wereld van verschil! Als ik echt een oprechte tip mag geven, zorg er voor dat we google maps i.c.m flitsmeister kunnen gebruiken, zonder overlay uiteraard. Weet niet of dat überhaupt mogelijk is maar het zou het navigeren compleet veranderen, op een goede manier.

Voor nu gebruik ik de fm1 voor de waarschuwingen (die overigens ook niet altijd het kastje triggeren) en google maps als navigatie.

Zodra ik de FM Dash binnen heb dan zeg ik in iedergeval wel vaarwel tegen de app. Echt een (excuus voor mijn taalgebruik) rotzooi is het momenteel. Ik snap dat er maar +- 30 medewerkers zijn maar kom op met miljoenen gebruikers mag dat best wel opgeschaald worden als je het mij vraagt.

Veel succes guys met de app, hopelijk gaat alles beter worden in de nabije toekomst! Fijn weekend alvast!

Goedemiddag,

Sinds de verandering in abonnementen deze week is de gemiddelde snelheid in de trajectcontrole verdwenen bij mij. Ik heb al meer dan 1 jaar PRO waarbij deze functie nu inbegrepen zou moeten zijn. Zie screenshot.

Force stop van de app en herstarten telefoon heeft dit niet verholpen.

Meldingen van gelijknamige straten in een andere stad worden weergegeven.

Ik reed hier door Oosterhout, toch een aardig stukje van Tilburg af, maar waar ook een Bredaseweg zit. Ook in Etten-Leur zit een Bredaseweg waar dezelfde melding naar boven kwam.

Ritregistratie werkt nog steeds niet. Moeten nog enkele ritten worden weggeschreven.

Ik heb de FM one. Gebruik Android auto met maps. FM op de telefoon. FM start niet meer automatisch op en geeft geen actuele snelheid meer weer. Basis functionaliteit die ook in de gratis functie zou moeten zitten. Deel immers wel mijn gegevens met flitsmeister. Wat mij betreft een slechte deal. Ga flitsmeister verwijderen en over naar Waze.

Zojuist op de weg dit naar huis meegemaakt:

Provinciale weg (N236) en meer dan 100 meter van de A9 (Gaasperdammertunnel, uitgang richting A1) af. En ik heb niet eens op die A9 gereden, maar in Amsterdam ZO.
            Toen plotseling deze waarschuwing op kwam zetten. Ook GPS geeft duidelijk aan, dat ik NIET op de A9 rijd (zie plaatje)

@FM, ik kan me vergissen maar zou Google Android Auto niet ten alle tijden gratis toegankelijk moeten blijven volgens Googles DDA in combinatie met ToS?

Ik dacht dat hier een "no-charge" beleid achter zat.

Ik ben een actieve Android auto ( draadloos ) gebruiker icm Flitsmeister. Enkele opmerkingen:
                De snelheid en het toegestane snelheid bord is erg klein in het scherm. Dit mag best groter. Ook misschien een optie om het bord op te lichten of rood indien je harder rijdt dan toegestaan. Het navigeren is niet fijn. Een paar voorbeelden zijn : indien je navigeert vanuit het buitenland naar Nederland wordt je helemaal omgeleid ipv een kortere weg via de snelweg. Dit is niet logisch. Indien je afslaat wordt je niet op tijd gewaarschuwd door de aanwijzingen en spraak. Wellicht eerder laten aangeven. Bij het geluid mixen van de spraak en muziek gaat behoorlijk langzaam. Indien je wilt melden dan kan dit niet direct op het scherm. Bij het gebruiken van FM wordt de telefoon behoorlijk warmer dan maps of iets dergelijks. Verder zijn er weinig instellingen voor navigatie op Android Auto

5 dagen later

Pinch to zoom gesture werkt niet goed.
                  Ik heb automatische zoom uitgeschakeld omdat ik op de snelweg liever wat verder vooruit kijk.
                  In de instellingen staat: "Je kunt zelf je zoomniveau instellen door gebruik te maken van de pinch to zoom gesture op de kaart."
                  Als ik dit doe, zoom ik inderdaad uit, maar de zwarte "terug" knop verschijnt ook.
                  Na enkele seconden zoom ik weer in tot straatniveau, terwijl ik zou verwachten dat mijn nieuw ingestelde zoomniveau de default is nu.

Is het alweer mogelijk om in landscape modus, bij de settings te kunnen komen?
                    Mijn Anroid unit in de auto heeft alleen landscape modus, en ik kan dus al heel erg lang niet bij de instellingen.

Goedenavond,
                      Sinds vandaag krijg ik ineens geen meldingen meer van flitspalen.
                      Alles staat gewoon goed qua instellingen, want ik krijg wel de meldingen te horen en te zien van bijvoorbeeld wegwerkzaamheden.

Ik krijg dus geen geluid en geen visuele melding te zien. Ook is het zo dat Flitsmeister achteraf niet heeft geregistreerd dat ik langs een flitspaal reed. Normaal zie je bij je ritregistratie ook alle flitspalen in het overzicht terugkomen van je rit, maar ook die zijn nu niet meer zichtbaar. Het is dus net alsof ze er niet meer zijn.

Na de eerste keer opnieuw installeren waren ze ook ineens verdwenen van mijn map, dus opnieuw geinstalleerd en ze waren nog steeds weg. Toen ben ik ingelogd op een nieuw account en kwamen ze weer terug. Ze bleven vervolgens weer zichtbaar toen ik opnieuw met mijn eigen account had ingelogd maar dus nog steeds geen meldingen.

Ik heb dus voor de zekerheid de app opnieuw geinstalleerd en alle rechten weer goed gezet, maar dat heeft niet geholpen.
                      Ik heb dezelfde weg ook nog met een ander toestel met flitsmeister gereden om te testen, en daar kreeg ik wel netjes de melding.

(Excuus, het betreft niet de Beta versie maar aangezien ik dit probleem hier al 2 keer voorbij heb zien komen zonder een oplossing of iets dergelijks dacht ik dan doe ik het hier ook maar even benoemen)

• Bram heeft hierop gereageerd.

Ik ben op mijn radio de menu knop kwijt van fm iemamd enig idee?

9 dagen later

Mark_ Tja daar heb je dan een pro abbo voor, hier exact het zelfde. Wordt zo gedwongen om een overstap te maken naar een andere app.

Fenne Draait deze in landscape mode, menu heb je alleen in portrait mode. Neem aan dat dit en bug is die hoop ik opgelost wordt.

hier ook geen knoppen om instellingen te wijzigen bij landscape, kan scherm niet draaien omdat het een android car unit is.

6 dagen later

Mark_ staat niet op de planning. kan je geen android AA op je headunit zetten?

Niek_M Wij zijn dit aan het uitzoeken. Het heeft waarschijnlijk te maken met een corrupte database op je telefoon. Wij zijn aan het uitzoeken hoe wij dit kunnen oplossen. Werkt een clear cache en herinstallatie helemaal niet?

• Niek_M heeft hierop gereageerd.

Fenne Wij ondersteunen het menu niet in landscape.