Bij mij draait die op het achtergrond. Zo'n 30x per nacht verbind die met carplay via kabel (vanwege werk veel in en uit stappen). Ik gebruik geen navi op FM.
af en toe heb ik hem wel op voorgrond maar dan crasht die niet. Doet die bij mij volgens mij alleen op achtergrond en dan zonder carplay.
iPhone beta 11.9 (25739)
Goedenavond!
Blij dat ik dit forum heb ontdekt. Na jaren FM PRO gebruiker te zijn, kwam ik er recent achter dat mijn nieuwe iPhone 15 PRO zo warm wordt dat deze uitvalt.
in het begin dat ik dat het kwam door mijn nieuwe auto, dat het zou liggen aan de QI lader die hier in zit. Deze vervangen.. maar helaas het probleem bleef bestaan. Hierna in diverse forums gedoken aangaande het warm worden van de nieuwe IPhone 15 PRO.
Dit terwijl ik mijn draadloze CarPlay alleen maar gebruik met Spotify en FM.
Echter als ik hier zo lees, zou het zomaar kunnen zijn dat dit aan de recente updates van FM ligt.
Is er hier een gebruiker die kan aangeven vanaf welke update dit 'warm wordt' probleem is ontstaan ?
ik zag namelijk dat er nog een mogelijkheid is om de 11.5 beta te downloaden, alleen weet ik niet als het probleem er toen al was
Wellicht ten overvloede, maar ook hier wordt telefoon zo warm dat de app crashed en het laden van mijn telefoon wordt onderbroken. FM gebruikt ook extreem veel van de batterij.
iPhone 15 Pro
FM i.c.m. CarPlay
met of zonder navi maakt geen verschil.
Ook de melding dat er geen internet is is er nog steeds frequent.
Internet aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit
Dit is wel een heel vervelende bug die er al een tijdje inzit ...
Iphone 15
Carplay
- Bijgewerkt
Beste testers,
Er staat een nieuwe Beta voor jullie klaar waarin meeste crashes icm CarPlay zouden moeten zijn opgelost. Sinds iOS 17 zit er een bug in het systeem. We proberen hier nu omheen te werken. We zijn heel benieuwd of dit voor jullie de meeste problemen oplost:
- Regelmatig crashen op de achtergrond.
- Telefoon die heet wordt.
Succes met testen.
Beta 11.9 (25739)
Heb je de telefoon bedraad opgeladen of middels QI ?
Wanneer ik mijn telefoon ( iphone 15 PRO ) draadloos laad (Golf 8), dan valt de telefoon uit wegens temperatuur problemen.
Gisteren zonder FM gereden en toen had ik deze problemen niet.
( Vandaag dus gereden met de nieuwe build 11.9)
Dag @Kaspar of een andere collega.
Ik wil enorm graag de dash beta testen is hier een mogelijkheid in? Ik wist al eerder dat dit een dash werd door het speurwerk in alle domeinen en site codes kwam ik bij dash.flitsmeister.com uit en naast dat de enquete die vorige jaar werd uitgevoerd over de prijs van de dash
- Bijgewerkt
Bas_v_I
Zelfde probleem hier als Bas
Wel met gewone versie van Flitsmeister geen Beta.
iPhone wordt echt gewoon bizar heet.
iPhone 15 Pro 1TB
Meerdere Auto's geprobeerd, en ook al geprobeerd zonder FM One gekoppeld. Maakt geen verschil.
App is op laatste versie die in de Appstore staat.
Ik heb dan ook dezelfde problemen als onderstaande, opladen nog niet eens met Draadloos maar gewoon via kabel indien nodig.
Getest in: BMW X5 45e - BMW 2 Active Tourer - Cupra Formentor
Tests gedaan met normale app dus niet de BETA. Zojuist de beta geรฏnstalleerd, ga morgen testen en ervaring hier delen.
Clubsport Blij dat ik dit forum heb ontdekt. Na jaren FM PRO gebruiker te zijn, kwam ik er recent achter dat mijn nieuwe iPhone 15 PRO zo warm wordt dat deze uitvalt.
in het begin dat ik dat het kwam door mijn nieuwe auto, dat het zou liggen aan de QI lader die hier in zit. Deze vervangen.. maar helaas het probleem bleef bestaan. Hierna in diverse forums gedoken aangaande het warm worden van de nieuwe IPhone 15 PRO.
Dit terwijl ik mijn draadloze CarPlay alleen maar gebruik met Spotify en FM.
Echter als ik hier zo lees, zou het zomaar kunnen zijn dat dit aan de recente updates van FM ligt.
Is er hier een gebruiker die kan aangeven vanaf welke update dit 'warm wordt' probleem is ontstaan ?
- Bijgewerkt
Een hele goedemiddag.
Op het moment maak ik dagelijks gebruik van Flitsmeister, voorheen enkel via de mobiele applicatie i.c.m. de Flitsmeister ONE. De laatste weken (6) maak ik gebruik van de Carplay draadloos.
Zelf heb ik (voor de BETA) ook last gehad van een warme telefoon en ik maak gebruik van de laatste iOS versie. Nu heb ik dus een nieuwe navigatie ingebouwd en nu vind ik persoonlijk ook dat de spraak van de flitsmeister warrig/problemen heeft. Dit gebeurd bijvoorbeeld bij het melden van een "populaire flitslocatie / file / vertraging / flitser" aan mij.
Hebben jullie hier ook last van?
Of moet ik bij mijzelf gaan zoeken?
Hallo,
Het is met de laatste update wel beter geworden maar flitsmetser laat bij mij nog regelmatig het met de stem afweten.
Stem komt echter terug als er een melding komt van populaire flitslocatie of flitser of als ik te hard rij.
De stem gaat dat alsnog alles uitspreken wat hij al die tijd niet heeft gedaan.
Vervolgens blijft flitsmeister werken of het blijft een probleem.
Enkele keer is er geen melding geweest en dan gaat zodra ik mijn motor uitzet, flitsmeester alles via mijn telefoon speaker uitspreken.
- Bijgewerkt
Als ik in Eindhoven bij het Philips stadion rijd (PSV Laan) dan krijg ik echt letterlijk 9x achter elkaar: Let op, werkzaamheden! En daarna ook het geluidje dat dit ten einde is.
De app heeft een flinke lag in gebruik nu.
Als ik iets aan druk in de app op mijn telefoon moet ik een seconden of soms langer wachten. Scrollen gaat ook met flinke vertraging, en het slurpt de batterij leeg. En de telefoon wordt warm.
Dit is in de gehele app.En omdat ik een aftermarket carplay unit in mijn auto heb, zit er een kleine vertraging op het geluid.
Een optie om meldingen 2 a 5 seconden eerder te horen zou in dit geval erg prettig zijn.
Vooral op drukke plekken waar meldingen crusicaal zijn.Locaties opzoeken geeft vaak geen goede resultaten vergeleken met andere navigatie apps zoals Waze en Google Maps.
Als ik een naam gebruik van een locatie heeft Flitsmeister meestal geen resultaten. Meer niet dan wel.
Hierdoor moet ik dus eerst het adres in Maps opzoeken. Onhandig.Soms is een wegafsluiting niet aangegeven op Flitsmeister waardoor ik het liefst een knop zou willen in zowel de app als in carplay met "Weg afgesloten" waardoor ik snel een alternatief krijg. Nu moet ik het meestal maar zelf uitzoeken omdat die me toch weer via die weg wil sturen uiteindelijk.
Bij het parkeren worden transacties niet automatisch gestopt bij mij. In Utrecht was het betaald parkeren tot 23:00 maar vervolgens handmatig uitgezet om 2 uur. En daarvoor ook doorbetaald blijkbaar.