Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Beste testers, we hebben weer een nieuwe versie klaar staan om getest te worden. In deze versie hebben we de UI van actieve parkeersessie aangepast. Nu is het nog duidelijker dat je een actieve sessie hebt, en als er iets mis gaat tijdens het stoppen.

• We hebben een bugfix voor matrixborden gemaakt. Het kon voorkomen dat de portalen niet juist werden geüpdatet.
  • Het file geluid is nu iets korter zodat het minder storend is tijdens het luisteren van een podcast.
  • Als er een app crash is geweest, dan stoppen we nu handmatig de Live-Activity
    Kaspar heeft de titel veranderd naar iPhone beta 11.9 (25698) .
      Kaspar heeft deze discussie vastgezet .

Hoi,

ik had met de vorige Beta versie dat FM zo af en toe ineens crashte. Dan kreeg ik de melding dat FM onverwachts gestopt was. Deze nooit eerder gehad, en toen ineens bijna dagelijks. Is dit opgelost in deze versie?

ik zal zelf ook in de gaten houden of hij nog die melding geeft nu.

snelle groetjes!
        Wouter

• Kaspar heeft hierop gereageerd.
        • Alex vindt dit leuk.

Vannacht helaas al vastgesteld dat die nog steeds crashed.. Zie de melding die ik krijg

Gisteren toen ik naar huis probeerde te navigeren probeerde de app mij door een afgesloten weg te navigeren.

(De route moet hier andersom zijn maar even ter illustratie )

• Kaspar heeft hierop gereageerd.
          • Alex vindt dit leuk.

Bij mij tijdens mijn rit vanochtend van 30 min 4 crashes 😒. Toestel wordt nog steeds ontzettend warm en amper te bedienen erdoor.

Hoi FlitsWijkerrr, Mirkin ,

Vervelend dat de app crasht. We zijn opzoek naar een oorzaak, in welk scenario gebruik je Flitsmeister?

• Heb je FM aan op de voorgrond of achtergrond?
              • Gebruik je CarPlay?
              • Heb je navigatie aan?

Alvast bedankt.

Groeten,
              Kaspar

Hoi Kaspar ,

Flitsmeister gebruiki ik altijd met CarPlay en zonder navigatie.

• Alex vindt dit leuk.

Hier crashed de app ook nog steeds.FM in Navi stand via CarPlay met iPhone 15 pro

Daarnaast blijft in het begin scherm ook de navigatie instructie staan. Ook al heb je allang geen navigatie meer aan staan en zelfs in de tweede run stopgezet

Kaspar

Bij mij draait die op het achtergrond. Zo'n 30x per nacht verbind die met carplay via kabel (vanwege werk veel in en uit stappen). Ik gebruik geen navi op FM.
                  af en toe heb ik hem wel op voorgrond maar dan crasht die niet. Doet die bij mij volgens mij alleen op achtergrond en dan zonder carplay.

@Kaspar is het mogelijk om CarPlay uit te schakelen in Flitsmeister? De crashes zijn echt mega irritant 😅

• Alex vindt dit leuk.

Goedenavond!

Blij dat ik dit forum heb ontdekt. Na jaren FM PRO gebruiker te zijn, kwam ik er recent achter dat mijn nieuwe iPhone 15 PRO zo warm wordt dat deze uitvalt.

in het begin dat ik dat het kwam door mijn nieuwe auto, dat het zou liggen aan de QI lader die hier in zit. Deze vervangen.. maar helaas het probleem bleef bestaan. Hierna in diverse forums gedoken aangaande het warm worden van de nieuwe IPhone 15 PRO.

Dit terwijl ik mijn draadloze CarPlay alleen maar gebruik met Spotify en FM.

Echter als ik hier zo lees, zou het zomaar kunnen zijn dat dit aan de recente updates van FM ligt.

Is er hier een gebruiker die kan aangeven vanaf welke update dit 'warm wordt' probleem is ontstaan ?

ik zag namelijk dat er nog een mogelijkheid is om de 11.5 beta te downloaden, alleen weet ik niet als het probleem er toen al was 😅

• Kavaa heeft hierop gereageerd.

Wellicht ten overvloede, maar ook hier wordt telefoon zo warm dat de app crashed en het laden van mijn telefoon wordt onderbroken. FM gebruikt ook extreem veel van de batterij.

iPhone 15 Pro
                      FM i.c.m. CarPlay
                      met of zonder navi maakt geen verschil.

• Kavaa heeft hierop gereageerd.

Ook de melding dat er geen internet is is er nog steeds frequent.

Internet aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit aan/uit

Dit is wel een heel vervelende bug die er al een tijdje inzit ... 😉

Iphone 15
                          Carplay

Kaspar heeft de titel veranderd naar iPhone beta 11.9 (25739) .

Beste testers,

Er staat een nieuwe Beta voor jullie klaar waarin meeste crashes icm CarPlay zouden moeten zijn opgelost. Sinds iOS 17 zit er een bug in het systeem. We proberen hier nu omheen te werken. We zijn heel benieuwd of dit voor jullie de meeste problemen oplost:

• Regelmatig crashen op de achtergrond.
                              • Telefoon die heet wordt.

Succes met testen.
                              Beta 11.9 (25739)