Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Hopelijk komt er snel een nieuwe update zodat flitsmeister weer werkt op Android Auto, want zoals het er nu uitziet werkt Flitsmeister niet meer. Is er een mogelijkheid om te down graden zodat we de laatste update terug draaien ???

• Rabero heeft hierop gereageerd.

Bertje Je kan altijd fm verwijderen en manueel een apk bestand installeren van voorgaande versie(s)

• Bertje heeft hierop gereageerd.

Rabero ik kan helaas op mijn telefoon geen apk bestanden downloaden i.v.m. de Police van mijn bedrijf, zal dus uit de playstore moeten komen, hoop dat dit niet te lang duurt want dit is echt balen.

• Rabero heeft hierop gereageerd.

Net mijn pro abonement opgezegd.
        Gemiddelde snelheid bij traject controles was voor mij het verschil om het abonement te nemen.
        Tijdens het gebruik loopt FM vaak vast.

Heel het weekend liggen kloten vanalles geprobeerd en het werkt niet meer.
        Ik kan dan beter de gratis waze gebruiken.

Jammer

Net zoals de mensen hierboven meerdere issues in deze laatste beta versie. Een lijstje:

• Meldingen werken niet meer voor flitsers, trajectcontrole, werkzaamheden. Alleen einde trajectcontrole werkt nog
          • Stembegeleiding bij navigatie kan niet uitgezet worden. De optie "Navigation instructions" deactiveren veranderd niks aan het gedrag
          • De settings knop in landscape modus geeft vreemd gedrag
            • Bij rijden verdwijnt de knop (dit zal waarschijnlijk ter veiligheid zijn)
            • Als je geen GPS hebt is de knop ook niet beschikbaar
            • Zodra je een navigatieroute start verdwijnt de knop ook, ongeacht de snelheid waarmee je werkt. Zie ook onderstaande screenshots.

Geparkeerd zonder navigatie, settings knop is rechtsonder zichtbaar:

Geparkeerd met navigatieroute gestart, settings knop is ineens verdwenen:

We gaan een fix uitgooien, er gaat inderdaad wat mis in de beta. Excuses hiervoor!

Hoi Ruben, zojuist de update gedaan en getest, werkt weer als vanouds. Bedankt voor je snelle reactie.

Ik zie nog geen update of is dit server side.

Edit: was te snel blijkbaar. Net update gehad. Thx. Moet nog testen.

Rabero werkt weer, mocht je nog afwijkingen zien moet je het laten weten. Bij mij wil androidauto z'n verbinding nog wel eens kwijtraken, denk alleen niet dat dit een flitsmeister probleem is.

Bertje nee idd, heb dit ook met andere apps. Het lijkt als je slecht netwerk hebt of omschakelen dat de verbinding wireless weg valt. Is een bug van AA vermoed ik.

In de bocht van het Terbregseplein de overgang van de A16 naar de A20 richting Capelle aan den IJssel geld een maximale snelheid van 70 km/uur i.v.m. werkzaamheden aan de fly over van het Terbregseplein, FM geeft hier de waarschuwing "Let op wegwerkzaamheden", echter blijft de waarschuwing hangen, het balkje loopt niet helemaal vol en d'r muziek blijft gedempt, de tekst van de waarschuwing klinkt ook stotterend en wordt niet goed gesproken afgemaakt. Dit gebeurd me al langer en iedere keer als ik hier rij.

Was er deze ochtend een probleem met de server, had vanmorgen geen GPS ?

Misschien een rare vraag. Ik heb mij een week geleden aan gemeld voor Beta versie. Hoe kan ik zien of ik nu ook de Beta versie heb. Zie namelijk geen veranderingen.

Ik ben sinds een paar weken Beta tester. Ik heb nu versie 12.4 draaien, release in de Play Store van 19/7. Is dat de gefixed versie van 3d geleden? Qua data klopt dat niet.

Deechtewber klopt 19 juli was de laatste betaling update, en ik was er heel blij mee.

• Bertje heeft hierop gereageerd.

Goedemiddag!

Ik heb net als anderen hierboven problemen met geluid, zowel op mijn telefoon als via bluetooth op mijn autoradio.
                            Start- en stopgeluid doen het goed, einde trajectcontrole ook. Testgeluiden binnen de app (zelf op de knop drukken) werkt uitstekend, maar voor de rest geen waarschuwingsgeluiden.

Ik heb de beta-versie van 19 juli (12.4) en draai Android 14 op een Oppo Reno 12 Pro.

Op 22 juli zou er een fix zijn gepubliceerd zie ik hierboven, heeft die hier betrekking op? En is dat iets dat automagisch zou moeten installeren via de Google Play Store? Of kan ik dat zelf versnellen?