- Bijgewerkt
Ik zie nog geen update of is dit server side.
Edit: was te snel blijkbaar. Net update gehad. Thx. Moet nog testen.
Ik zie nog geen update of is dit server side.
Edit: was te snel blijkbaar. Net update gehad. Thx. Moet nog testen.
In de bocht van het Terbregseplein de overgang van de A16 naar de A20 richting Capelle aan den IJssel geld een maximale snelheid van 70 km/uur i.v.m. werkzaamheden aan de fly over van het Terbregseplein, FM geeft hier de waarschuwing "Let op wegwerkzaamheden", echter blijft de waarschuwing hangen, het balkje loopt niet helemaal vol en d'r muziek blijft gedempt, de tekst van de waarschuwing klinkt ook stotterend en wordt niet goed gesproken afgemaakt. Dit gebeurd me al langer en iedere keer als ik hier rij.
Was er deze ochtend een probleem met de server, had vanmorgen geen GPS ?
Misschien een rare vraag. Ik heb mij een week geleden aan gemeld voor Beta versie. Hoe kan ik zien of ik nu ook de Beta versie heb. Zie namelijk geen veranderingen.
Ik ben sinds een paar weken Beta tester. Ik heb nu versie 12.4 draaien, release in de Play Store van 19/7. Is dat de gefixed versie van 3d geleden? Qua data klopt dat niet.
Deechtewber klopt 19 juli was de laatste betaling update, en ik was er heel blij mee.
Goedemiddag!
Ik heb net als anderen hierboven problemen met geluid, zowel op mijn telefoon als via bluetooth op mijn autoradio.
Start- en stopgeluid doen het goed, einde trajectcontrole ook. Testgeluiden binnen de app (zelf op de knop drukken) werkt uitstekend, maar voor de rest geen waarschuwingsgeluiden.
Ik heb de beta-versie van 19 juli (12.4) en draai Android 14 op een Oppo Reno 12 Pro.
Op 22 juli zou er een fix zijn gepubliceerd zie ik hierboven, heeft die hier betrekking op? En is dat iets dat automagisch zou moeten installeren via de Google Play Store? Of kan ik dat zelf versnellen?
Ik heb nogsteeds hetzelfde probleem als de personen hierboven. Geen meldingen meer te horen van waarschuwingen. Wordt dit snel gefixt!!?
Pimm DennisS Deechtewber Kijk even in de Play Store bij Flitsmeister of er een update klaar staat, misschien staat automatisch updaten uit o.i.d.? De versie code zou 1106+ moeten zijn (te zien als je via het menu naar 'Over Flitsmeister' gaat, helemaal onderin)
Goede dag heb versie 12.3.2 . Met de rit naar Spanje kwamen de meldingen van flitsers vertraagt of te laat door en ook niet over de auto radio heb hem op kaart gezet om zo meer inzicht te krijgen. Ook werkte de snelheid weergever niet bij 140 gaf hij tussen de 13 19 km aan dit probleem heb ik nog nooit gehad gekeken met diverse instellingen maar niks mag baten. Daar bij had ik de optie gekregen 30 dagen gratis dit verliep bij 3 dagen al en moest het vervroegt kopen. Dit niet gewent van FM Graag hoor ik gr
Gvrij Dit forum is bedoeld voor discussies over de Beta versie van Flitsmeister. Zou je misschien contact op kunnen nemen met onze support medewerkers via het contactformulier? Deze is hier te vinden: https://faq.flitsmeister.nl/hc/nl/requests/new?ticket_form_id=12504005468828. Zij kunnen je verder helpen met deze problemen.
Ik heb sinds kort dat de (flits)meldingen / trajectmeldingen etc veel te laat worden via audio worden gemeld, vaak pas op het moment dat ik de flitspaal voorbij ben of wanneer ik al binnen de traject controle rij.
De flitspaal / flitser / trajectcontrole wordt wel 'redelijk' op tijd op scherm getoond maar omdat je tijdens het rijden niet continue op je scherm kijkt is het wel wenselijk dat je via een audiosignaal (ruim) van te voren gewaarschuwd wordt. Ik heb het bij een flitspaal in de buurt uitgeprobeerd en het lijkt er net op alsof de (exact) locatie niet heel nauwkeurig wordt bijgewerkt waardoor de audio meldingen veel te laat komen. Vaak geeft FM bij het passeren van de flitspaal aan dat ik er nog 100 meter of meer vanaf ben. Ik heb dit probleem sinds kort op meerdere telefoons (werk en prive) is dit een bekend euvel wat sinds kort er in geslopen is?