Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Beste testers,
Er staat weer een nieuwe beta voor jullie klaar. In deze beta kan je de volgende zaken testen:

• Het is binnenkort mogelijk om met Flitsmeister te betalen voor de nieuwe tolweg A24/Blankenburgverbinding. Je kunt je nu aanmelden voor deze nieuwe functie in de app.

Feedback over deze release kun je hieronder achterlaten. We lezen alles en nemen contact op voor meer informatie waar nodig.

Succes met testen!

Maarten-FM heeft deze discussie vastgezet .

Ik weet dat het binnen de applicatie op meerdere pagina's zo gebeurt, maar het zou fijn zijn als ik na het selecteren van kentekens of betaalmethodes een "opslaan" knopje heb of een "terug" knopje (<). Dit geeft me als gebruiker meer duidelijkheid dat mijn mutatie is opgeslagen, waar enkel een kruisje (X) mij het gevoel "afsluiten zonder opslaan" geeft. Zie eerste twee screenshots.

Als laatste is het fijn als er voor de betaalmethode, net als het kenteken, een bevestiging komt te staan op de eerste Tol-pagina. Zo kan ik in één oogopslag zien dat er een methode gekoppeld is (liefst ook welke) en dat er van mij als gebruiker geen actie vereist is. Zie derde screenshot.

Het scherm waarop de sms code moet worden ingevuld, verdwijnt als je teruggaat naar je sms app. Je moet dan weer opnieuw je telefoonnummer invoeren voor een nieuwe sms. Graag het code invoer scherm actief houden

Tijdens navigeren blijven soms de instructies hangen nadat ik er al voorbij ben. In de screenshot zie je een afslag over 0m, terwijl ik daar inmiddels al kilometers voorbij ben.

Onduidelijk of het specifiek aan deze versie te relateren is. Ik geloof dat ik het ook heb gehad bij de vorige versie.

Jaspils bij mij standaard na een tijdje rijden op 2 km komt de afslag, als je uiteindelijk de afslag voorbij ben schiet weer door naar het juiste

Ik merk de laatste weken veel problemen met het aanzetten van een route op carplay, zodra ik druk op thuis of werk, wordt flitsmeister afgesloten, route wordt niet ingesteld. Kan dit blijven doen

Het zou mooi zijn als informatie over welke rijstroken open zijn ook op CarPlay wordt weergegeven.

trajectcontroles (A2) worden niet meer weergegeven

Jaspils
                  Aanvullend op dit bericht heb ik meer navigatie problemen. In de volgende screenshot lijkt de route niet meer te updaten (zie tijden) en is m'n icoontje van de auto verdwenen. Zowel in de widget als fullscreen app van Carplay.

Kaspar heeft de discussie gesloten .
                      Kaspar heeft deze discussie losgemaakt .