Hallo, ik heb me aangemeld voor de bètaversie en heb de nieuwste bètaversie geïnstalleerd. Ik was nieuwsgierig om extra functies te testen. Is er een plek waar ik codes kan vinden om ze in te schakelen?
iPhone 13.0 (28276)
Jack_Lamers Hoi Jack, de pro functies in de beta zijn nogsteeds gratis, niet via de flitsmeister website maar via de flitsmeister beta app moet je dit dan doen, wanneer je dan pro (plus) wilt activeren moet je in de app doorgaan tot je hem kan "betalen", wanneer de pop up van Apple dan komt of je hem echt wilt betalen staat er in de kleine lettertjes bij dat omdat het een beta is niets in rekening wordt gebracht. Dit geldt ook voor soundpacks etc.!
- Bijgewerkt
Wellicht al eerder vermeld, maar de tol optie schiet bij mij steeds op niet actief waarna ik de optie eerst moet activeren voordat mn rit geregistreerd als ik over de A24 rijd.
Gezien het feit dat ik hier regelmatig overheen moet in de toekomst is het wel fijn dat dit altijd op actief blijft staan.
Ook de tolhistorie wordt niet meer getoond, wel zo handig als ik wil weten of die geregistreerd is
Dit is trouwens alleen op de iphone 16. Als ik het op mn oude telefoon probeer (iphone 12) werkt de historie wel.
Sinds kort gebeurt het regelmatig dat na een flitsmelding mijn muziek word gedempt en niet wordt teruggezet op het vorige geluidsniveau. Meer mensen last van?
Kaspar
Hallo!
in nederland is de opkomst van roodlichtcamera's groot. Vooral bij spoorwegovergangen. Ik merkte op dat hier niet echt een functie voor is. Als voorbeeld de spoorwegen in Oisterwijk, bij sommige staat rood en 50, flitser of helemaal niks. Is het mogelijk om dit toe te kunnen voegen? Alvast bedankt
Hoi Jack_Lamers, Erwin, Eme,
PRO blijft gratis te testen als beta gebruiker. Je kan het via de app aanschaffen, het zal even lijken alsof je moet betalen, maar op het Apple aankoopscherm staat een bedrag van €0,0. Het kan inderdaad voorkomen dat je wel mailtjes ontvangt over dat PRO afloopt omdat je een FM 2 hebt gekocht. In dit geval kan je PRO dus via de app gewoon activeren.
Succes met testen
Groeten,
Kaspar
Hoi Fireman2209,
Verkeerscamera's zijn camera's die het verkeer in de gaten houden, maar je niet beboeten. Lees hier meer over de verschillen: https://www.flitsmeister.nl/blog/dit-is-het-verschil-tussen-verkeerscamera-en-flitscamera
Ik heb zolang ik FM gebruik, dit het niet eerder meegemaakt, het kan zjn dat het altijd al zo was, maar zeker weten doe ik niet. Toch meld ik het maar.
Ik constateerde van de week dat ik verkeersmeldingen kreeg van gebeurtenissen die in de tegenovergestelde rijrichting gebeurden. Ik gebruikte de navigatie niet.
Er was in de tegenovergesteld rijrichting een rijstrook dicht en kreeg te horen dat een rijstrook afgesloten was terwijl in mijn rijrichting helemaal niets aan de hand was. Ook een flitser werd gemeld die aan de andere kant van de weg stond. Default behaviour als je geen route geprogrammeerd heb?
Kaspar ik kan weer niet zelf een nieuw bericht maken. Maar op de N11 geven jullie de flitsers te laat door. Geeft aan nog 300 meter maar dan ben je er al. Bij alle flitsers op die weg 2 kanten op
icoontje van waar je aan het rijden bent komt niet in beeld. Na loskoppelen van draad en weer opnieuw verbinden komt het wel in beeld.
Op de kaart voor tankstations blijft dit omhoog komen. Kan wel op een station drukken, druk ik die daarna weg, dan komt direct weer deze lijst omhoog. Kan dus niet over de kaart vegen om te kijken.