Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Bester testers,

We hebben een grote Parkeren update voor jullie klaar staatn. Parkeren is nu nog soepeler en verloopt nu via de hoofdkaart. We zijn heel benieuwd naar jullie feedback!!

Daarnaast hebben we een nieuw melding type toegevoegd: Verkeerscamera’s. Je kan hiervoor worden gewaarschuwd en je kan ze melden in de app. Zie jij er een staan?

Feedback over deze release kun je hieronder achterlaten. We lezen alles en nemen contact op voor meer informatie waar nodig.

Voor de gebruikers die problemen ervaren met trajectcontroles zou dat in deze versie ook opgelost zijn.

Success met testen!

Kaspar heeft deze discussie vastgezet .

Kaspar Ik kreeg de melding dat mijn Pro (zat bij mijn FM 2) is afgelopen. Ik wil dit wel verlengen maar bedacht me dat beta testers dit als tester krijgen, toch werd gemeld dat ik hiervoor moet betalen.

Kunnen jullie uitleggen of Pro onderdeel is van Beta tester of toch betaald?

• Kaspar heeft hierop gereageerd.

Ik hoop dat de files ook wat beter up to date zijn ((aangegeven) in het scherm op CarPlay dan.. dat was ik de vorige update verreweg van goed

Wat is er gebeurd met de pro mogelijkheden in de beta's? Moet de testers nu betalen voor het testen van de pro mogelijkheden? Apart business model!

Hoi even een vraag, wat wordt bedoelt met de "verkeerscamera's" zijn dat camera's als degene die letten op tol en bellen achter het stuur bijvoorbeeld? Of zijn dit ook flitsers?

7 dagen later

Ik constateer dat de tol optie zich zelf uitschakelt. Nu herhaalde malen aangezet maar bij het opstarten van FM krijg ik weer de melding niet actief.

Toch fijn dat vragen over pro abonnement gewoon niet beantwoord worden. Goed bezig FM

Eme precies die vraag stelde ik 13 dagen geleden. Resultaat: "geluid van krekels". Nul antwoord van Flitsmeister. Misschien maar geen beta terugkoppeling geven?

Erwin ik ben bang dat hier geen antwoord op komt. Ik stelde dezelfde vraag 13 dagen geleden. Stoppen met bèta terugkoppeling, misschien dat er dan antwoord komt?

Hallo, ik heb me aangemeld voor de bètaversie en heb de nieuwste bètaversie geïnstalleerd. Ik was nieuwsgierig om extra functies te testen. Is er een plek waar ik codes kan vinden om ze in te schakelen?

Jack_Lamers Hoi Jack, de pro functies in de beta zijn nogsteeds gratis, niet via de flitsmeister website maar via de flitsmeister beta app moet je dit dan doen, wanneer je dan pro (plus) wilt activeren moet je in de app doorgaan tot je hem kan "betalen", wanneer de pop up van Apple dan komt of je hem echt wilt betalen staat er in de kleine lettertjes bij dat omdat het een beta is niets in rekening wordt gebracht. Dit geldt ook voor soundpacks etc.!

Wellicht al eerder vermeld, maar de tol optie schiet bij mij steeds op niet actief waarna ik de optie eerst moet activeren voordat mn rit geregistreerd als ik over de A24 rijd.

Gezien het feit dat ik hier regelmatig overheen moet in de toekomst is het wel fijn dat dit altijd op actief blijft staan.

Ook de tolhistorie wordt niet meer getoond, wel zo handig als ik wil weten of die geregistreerd is 🙃
                        Dit is trouwens alleen op de iphone 16. Als ik het op mn oude telefoon probeer (iphone 12) werkt de historie wel.

• Kaspar heeft hierop gereageerd.

Sinds kort gebeurt het regelmatig dat na een flitsmelding mijn muziek word gedempt en niet wordt teruggezet op het vorige geluidsniveau. Meer mensen last van?

Kaspar
                            Hallo!
                            in nederland is de opkomst van roodlichtcamera's groot. Vooral bij spoorwegovergangen. Ik merkte op dat hier niet echt een functie voor is. Als voorbeeld de spoorwegen in Oisterwijk, bij sommige staat rood en 50, flitser of helemaal niks. Is het mogelijk om dit toe te kunnen voegen? Alvast bedankt

Hoi Jack_Lamers, Erwin, Eme,

PRO blijft gratis te testen als beta gebruiker. Je kan het via de app aanschaffen, het zal even lijken alsof je moet betalen, maar op het Apple aankoopscherm staat een bedrag van €0,0. Het kan inderdaad voorkomen dat je wel mailtjes ontvangt over dat PRO afloopt omdat je een FM 2 hebt gekocht. In dit geval kan je PRO dus via de app gewoon activeren.

Succes met testen 💪
                              Groeten,
                              Kaspar

Hoi Pcktje, MatthijsM,

Bedankt voor het melden. We gaan onderzoeken waarom Tol bij jullie weer op inactief wordt gezet. Hopelijk kunnen we dit voor live gang fixen.

WouterM Ik heb hetzelfde issue. Heb dit ook al meerdere malen gemeld, maar blijf er last van houden.

@Kaspar kan jij ook verduidelijken wat wordt bedoeld met verkeerscamera's?