Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Beste testers,

Er staat weer een nieuwe beta voor jullie klaar. In deze beta zijn de volgende zaken aangepast:

• Spaans is toegevoegd als taal in de app.

• Spanje is nu een volledig ondersteund land; dit houdt in dat alle meldingstypes worden ondersteund.

• Bug opgelost in het routeoverzichtsscherm. Het is nu mogelijk om het meldingendetailscherm te openen.

• In het buitenland wordt nu actief om een beoordeling gevraagd voor een trajectcontrole.

• Kleine bug fixes en verbeteringen.

Succes met testen!

Feedback kan je hieronder achterlaten, we lezen allen en reageren indien nodig.

Kaspar heeft de titel veranderd naar iPhone 13.1 (28606) .
      Kaspar heeft deze discussie vastgezet .

Hallo!

is het een idee om de functie Roodlicht camera toe te voegen? Dit is namelijk een opkomend iets in Nederland bij spoorwegovergangen. momenteel is het een roodlicht +snelheid melding of helemaal niks. Alvast bedankt!

Goedemiddag,

Klopt het dat de traject controle (A12) Den Haag in niet meer zichtbaar is in Flitsmeister? Den Haag uit is geen traject controle meer, maar Den Haag in nog wel. Daar geldt een maximum limiet van 80 KM/h.

UPDATE: 5-2-2025

Ik zie nu we weer de traject controle. Dank jullie wel!

Hoi! Ik ervaar een issue in zowel 13.0 als 13.1: ik gebruik HFP om melding af te spelen in de auto (Polestar 2). Sinds 13.0 gebeurt het regelmatig dat er geen geluid wordt afgespeeld, of wordt alleen de geluidssignaal maar geen stem afgespeeld, of soms ook stem maar heel zacht.

Device is iPhone 15 Pro Max, op 18.2.1.

D-SkyLimit Was de gehele trajectcontrole niet gewoon opgeheven sinds afgelopen Maart?

Hey iedereen, klopt het dat ik geen carplay kan gebruiken ookal ben ik een beta tester ??

Vraag mbt iPhone en Android beta versies.
                lopen deze versies mbt functionaliteiten synchroon?
                In de nieuwe iPhone FM beta 13.1 versie is Spaans nu toegevoegd als taal. Onze Spaanse vriend woont in Nederland en wil dat best testen maar heeft een Android versie. Heeft de huidige Android versie ook de Spaanse taal?
                Alvast dank.

Freekdemets volgens mij werkt CarPlay alleen als je een pro of pro plus abonnement hebt aangezet.

StjepanS idem hier, radio aan het luisteren en vervolgens minimaliseert fm het volume

Brandstofprijzen lijkt het selecteren van de brandstof niet meer te kunnen veranderen, daarna reageerd de kaart niet meer

5 dagen later
                        Kaspar heeft de discussie gesloten .
                          Kaspar heeft deze discussie losgemaakt .