Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Beste testers,

We hebben een hoop verbeteringen voor jullie klaar staan!

• Pins op de kaart verdwijnen of worden een bolletje vanaf een hoog zoom niveau.
  • Tijdens het vrij-zoomen van de kaart wordt nu de data van alle landen die in beeld zijn ingeladen.
  • Flitsmeister is beter vindbaar binnen iOS, probeer bijvoorbeeld: "parkeren".
  • Héél veel bugfixes en onderhoud.

Succes met testen!

Feedback over deze release kun je hieronder achterlaten. We lezen alles en nemen contact op voor meer informatie waar nodig.

Kaspar heeft deze discussie vastgezet .

Alweer 10% minder beeld. Nu een zwarte balk onderin iphone scherm met settings. Is het de bedoeling dat mobiele telefoongebruikers opstappen?
      Je houd als jullie zo doorgaan straks alleen je autosymbool en 100 meter rondom kaart over.
      Zeg het maar dan stappen we als bestelbedrijf en bloc op.

• Kaspar heeft hierop gereageerd.

Ik zou de zwarte balk ook weer snel weghalen en terug gaan naar het oude dit doet de app niet echt goed.

Best prima dat ik nu als betatester voor Pro moet betalen, maar dat lukt dus niet vanuit de app…

Na de update ben ik uitgelogd. Na heel veel pogingen kon ik Pro Plus weer activeren. Dus iets gaat daar niet goed.

Overigens ben ik het eens met opmerkingen hierboven, de schermruimte wordt zo wel erg klein. Gelukkig gebruik ik CarPlay, zodat ik daar echt een volledig scherm heb, maar op je telefoon navigeren wordt er niet beter op.

Michael_H Ik heb het zelfde probleem.
              Hoe heb jij dit opgelost?

Hoi Hdekkers, Ron1974, Michael_H,

Welke zwarte balk bedoelen jullie? Zouden jullie een screenshot kunnen delen?

Groeten,
                Kaspar

Kaspar Verbeteringen?? De app werkt voor mij totaal niet meer sinds de laatste update! Al mijn Pro opties zijn verdwenen en krijg ik niet meer opnieuw geactiveerd. Ook wordt de app niet meer donker weergegeven en loopt deze na een paar keer ergens op gedrukt te hebben vast of wordt unresponsive… Kunnen we weer snel terug naar de vorige versie waar alles nog werkte??

De Flitsmeister widget (die aangaf hoe lang op dat moment de reistijd is naar werk cq huis) werkt niet meer. Deze is nu helemaal zwart. Het toevoegen van Flitsmeister widgets is zelfs helemaal niet meer mogelijk:

Hoi Koenie228,

Helaas hebben we de support voor de vertrek-widget moeten laten vallen. Wellicht dat we deze in de toekomst op een andere manier kunnen terugbrengen.

Hoi dutchdevil83,

Vervelend dat je problemen ervaart. Het lijkt erop dat je bent uitgelogd, kan je via de app weer inloggen?
                        En als dit niet werkt, kan je via TestFlight een oude versie van de app installeren. We horen graag of dan alles weer werkt zoals verwacht. Dan gaan we het nader onderzoeken.

Goedemorgen!
                          Er zijn wat andere iconen geïntroduceerd voor bijv. "Verkeerscamera". De FM TWO laat nog een flitspaal afbeelding zien.
                          Lijkt me goed om daar een update voor te maken?

Goedemorgen,

Ik moet zeggen dat ik toch wel wat problemen ervaar met de ritregistratie.

Vanuit het berichtencentrum je reisdoel aangeven, dat werkt vaak niet. En vanuit berichtencentrum naar de app en dan de rithistorie bekijken werkt ook niet altijd. Soms is de lijst helemaal leeg, dan moet ik de app afsluiten en opnieuw opstarten om ritten weer te kunnen zien.

Afstanden tot situaties kloppen niet meer met werkelijkheid. Zie afbeelding.

Hi, als ik in Carplay route-opties wil bekijken, dan zie ik daar wel heeel veel informatie en eigenlijk geen routes. Het zou mooi zijn als ik in dit overzicht de route-opties zie en alleen de meldingen op de geselecteerde route, om zo een beslissing te kunnen maken.

Kaspar heeft de discussie gesloten .
                                Kaspar heeft deze discussie losgemaakt .