Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

We hebben weer een nieuwe update van de Flitsmeister app, lees hier wat er veranderd is:

• Nieuw soundpack toegevoegd! Namelijk eentje met de stem van Brabo (Steven Brunswijk). Download hem kosteloos in deze Testflight betaversie en ontvang meldingen met een flink brabants accent!
  • Veelvoorkomende bug gefixt in CarPlay, waarbij je niet kon beoordelen als je twee verschillende meldingen tegelijk kreeg
  • Bug gefixt op CarPlay waarbij je een 'Je hebt geen internetverbinding' melding kon krijgen bij het starten van de app
  • Kleine design verbeteringen doorgevoerd zodat het er net allemaal wat beter uit ziet
  • App teksten voor de Vlaamse taal opnieuw vertaald zodat ze nog meer toegankelijk zijn voor onze Vlaamse gebruikers

Nogmaals dank voor jullie kritische en duidelijke feedback op ons forum. Blijf dat vooral doen!

• BenB heeft hierop gereageerd.
    Sander heeft deze discussie vastgezet .

Thanks voor het fixen van de "geen internetverbinding" bug!

Voor het nieuwe soundpack heb ik geen optie om deze “kosteloos” te testen. Er verschijnt dan een app store koop popup van €4,49.

Er staat dat je de sounpack kosteloos kunt downloaden, ik zie deze optie nergens.
        er staat dat ik €4,99 moet betalen !

is er ergens een verborgen optie?

MrGiantdwarf als je dan gewoon op KOpEN tikt voor 4,49 krijg je een melding dat hij voor betatesters gratis is en je hem gewoon kunt kopen. Er wordt dan niets afgeschreven

Bij de geavanceerde opties kan ik de functies van spookrijders wel inschakelen, maar hij slaat dit niet op? Elke keer dat ik terug ga naar de instellingen zijn deze weer uitgeschakeld.

Download via TestFlight loopt bij mij vast, zowel via WiFi als 4G

• Sander heeft hierop gereageerd.

Sjoost Hoi,

Door een bug in TestFlight gebeurt dit soms inderdaad. Vaak helpt het om je iPhone even opnieuw op te starten en het dan opnieuw te proberen. Succes 💪

He mannen, soundpack is lollig, downloaden met een hikje gelukt, maar... mis ik met deze versie de locatie van mijnwerk??
                Die is verdwenen.
                ———
                Nu onder de zoekknop wel de keuze. Werkt verder goed. Dus niet in het opstartscherm

Kan soundpack helaas niet downloaden 😟
                  krijg een foutmelding.

kan helaas niet een screenshot hier uploaden .
                  krijg hier ook een foutmelding 🙈

SamShaydee Hi Sam, zou je ons een diagnosebestand willen sturen? Dan kunnen we de onderliggende oorzaak checken waarom het downloaden misgaat. Hoe je dat doet, kun je hier vinden: https://help.flitsmeister.nl/#/nl/faq-question/b5b7fc26-fb85-4e4f-e57f-80bc5a958595

Als je dat gedaan hebt, kun je dan de eerste 4 karakters van je emailadres hier delen? Dan kunnen we het bestand terugvinden.

Wat krijg je voor foutmelding bij het uploaden van een screenshot op het forum?

Sander

Dank je wel. Ik heb net dit verstuurd.

eerste vier karakter van mijn e-mails adres is : info

Het uploaden van een afbeelding op de forum gaat nu wel goed . Dank.

SamShaydee Bedankt! Ik heb het onderzocht en we krijgen een algemene foutmelding van de App Store terug 🤔. Dit gaat dus buiten onze code om.

Zou je willen proberen je telefoon opnieuw op te starten en het dan nog eens te proberen?

Downloaden van de soundpack moest bij mij in 2x:

• Pop-up bij openen app van FM zelf
                          • ‘koop’-prompt (Apple schermpje)
                          • inloggen Apple ID (Apple schermpje)
                          • Resultaat ”OK” (Apple schermpje)
                          • ‘koop’-prompt (Apple schermpje)
                          • inloggen Apple ID (Apple schermpje)
                          • Resultaat ”OK” (Apple schermpje)
                          • Bevestiging in de soundpack-prompt dat de download geslaagd is. Scherm van FM zelf.
                          • BenB heeft hierop gereageerd.
                          • Sander vindt dit leuk.

Sander helaas krijg ik na het opnieuw opstarten van mijn iPhone nog steeds het zelfde probleem.

Sander Bij “Let op, een hulpdienst” deed de soundpack het niet, maar kreeg ik de default stem. Was iig vanavond om 21:09 op de A12 voor Gouda.

Sinds de laatste update lijkt het erop dat de GPS niet geheel in de app werkt. Deze is zeer vertraagd (soms blijft de locatie zelfs hangen) en heeft een grote radius. Hierdoor werkt de app dus niet zoals deze zou moeten werken.

• Tim heeft hierop gereageerd.

Mattheus die grote radius is me afgelopen dagen in Emmen ook opgevallen via Apple Maps. In Flitsmeister heb ik er idd ook regelmatig last van.