Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Flitser signalering, navigatie verbeteringen en belangrijke bugfixes, check de volledige lijst met veranderingen om te testen hieronder:

Nieuwe features:

• Flitser signalering verbeterd, waarbij je in randgevallen nu veel eerder gesignaleerd wordt
  • Op het einde van je route, zal de 'bestemming bereikt' popup niet meer te vroeg komen
  • Ongelimiteerde snelheid (zoals op de Autobahn) kan nu ook gemeld worden op CarPlay

Bugfixes:

• Fix voor 'rood vlak' die achter de navigatie-instructie op de kaart tab kon komen
  • Matrixborden konden nog wel eens 'knipperen', dit is nu opgelost
  • Op CarPlay konden de instructies & reistijd missen wanneer je de route startte via de route-suggestie op het iPhone scherm
  • Op CarPlay een probleem opgelost waarbij de rijstrook-assistentie niet zichtbaar was bij sommige instructies
  • Op CarPlay een crash gefixt die vanaf iOS 14 voorkwam bij 'alternatieve routes' of spraak invoer selecteren
  • Probleem opgelost waarbij meerdere signalering schermen op de kaart niet weg te drukken waren

Bedankt voor het testen alvast! Feedback over deze release kun je achterlaten hieronder. We lezen alles en nemen contact op voor meer informatie waar nodig.

Sander heeft deze discussie vastgezet .

Sander Ik mag niet meer reageren op het .28 item, maar ja bedoel alleen de Flitsmeister app die niet naar darkmode gaat. De balk links in carplay is wel gewoon dark.

DanielK Dankjewel, we gaan het proberen te reproduceren! Zou je (als je dit nog een keer ervaart) een screenshot willen delen hoe dit eruit ziet?

Sander . De navigatie loopt vast bij het aftellen (voor de route start) bij gebruik CarPlay. Ook komen meldingen van mobiele flitsers te laat (na de flitser). Ook krijg ik geen meldingen (trillen) door op de Apple Watch. Ik heb een iPhone XR met laatste iOS versie.

Hai FM Team!
            Als ik FM in landschap modus gebruik kan ik geen meldingen goed of afkeuren omdat de twee knoppen hiervoor verborgen zitten onder de balk waar de maximale snelheid wordt weergegeven. Is misschien wel een leuk puntje om mee te nemen voor de volgende versie.

4 dagen later

Misschien kan er iets ingebouwd worden om het geluid van de FM one te kunnen regelen. Volgens mij kon dat in android wel.

TheShadowfly Thanks! Dit is een bekende issue inderdaad. We zijn bezig met deze schermen voor landscape te optimaliseren dus een fix komt eraan!

Eric_Groenheijde Klopt inderdaad. Ik neem aan dat je het over het volume van de FM ONE hebt? Dit pakken we binnenkort ook op voor iOS 👍

4 dagen later

iOS 14.2 lijst met flitsers, files enz vernieuwen niet automatisch. Reed van de week in België toen zag ik alleen de flitsers in NL terwijl het normaal overschakelt

• Sander heeft hierop gereageerd.

Sach Hi Sach, thanks voor het aangeven! Zou je ons een logbestand willen sturen en hier de tijd & datum noemen dat het ongeveer voorkwam? Dan checken we of we de onderliggende oorzaak kunnen vinden.

Hoe je ons en logbestand stuurt, kun je hier vinden.

• Sach heeft hierop gereageerd.

Sander log is verstuurd! Laatste 5 min in de log zouden genoeg info moeten geven

• Sander heeft hierop gereageerd.

Sach Top, dankjewel.

Ik heb je log geanalyseerd, maar zie niet zoveel geks. Klopt het dat je bedoelde dat de lijst met flitsers & files op de 'Verkeer' tab die van NL zijn, waar je die van BE verwacht?

In je log zie ik alleen dat je in de buurt van de Belgische grens bent geweest, maar er nog niet overheen (in ieder geval in het laatste kwartier van de log). We veranderen die informatie pas wanneer je huidige land verandert, waar je al iets over de grens moet zijn geweest. Visueel moet je dan ook de grensovergang melding gehad hebben.

Sander heeft deze discussie losgemaakt .