Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Flitsmeister Android 9.30 (725)

• Bij Sliedrecht West kan je nu een weefvak melding krijgen om je erop te attenderen dat je andere weggebruikers ruimte moet geven. Deze is in de instellingen uit te zetten.
  • De notificatie die boven in beeld verschijnt wanneer navigatie actief is heeft nu een nieuw design

Versie 9.31 zal weer een wat grotere release worden 💪

Flitsmeister Android 9.30 (726)

• Vertalingen toegevoegd voor de nieuwe teksten
    Ruben-FM heeft deze discussie vastgezet .

Hoe staat het eigenlijk met de automatisch updaten functie?
      Enkele versies terug kreeg ik bij opstarten van FM kort een tekstje met de melding dat FM een update kreeg. (is hier ook gemeld als een nieuwe (Beta)functie.
      De laatste 2 keer staat de update in de play store, maar zelfs al start ik FM meermaals opnieuw op, geen automatische update. Zelfs hele telefoon opnieuw opgestart, maar er komt geen update bij starten van FM.
      Dus nu maar handmatig (Beta) update gestart in play store.

Twan We hebben deze iets minder aanwezig gemaakt, omdat deze voor ons idee wel heel vaak kwam. De pop-up verschijnt nu enkel wanneer je echt een hele tijd de app niet update. In de toekomst kijken we of we deze ook op andere momenten kunnen inzetten.
        Daarnaast zouden automatische updates via de Play Store wel aangezet moeten kunnen worden in de Play Store zelf. Als je de Play Store opent, vervolgens linksboven het menu opent en dan naar instellingen gaat, dan moet daar een optie 'Apps automatisch updaten' staan.

• Twan heeft hierop gereageerd.
        • Twan vindt dit leuk.

Hoi Ruben-FM,
          Daar vind ik alleen of automatisch updaten via WiFi of mobieledata mag.
          Sommige apps updaten automatischen anderen moet ik handmatigdoorstarten.
          geen idee in welke intervallen een Samsung s10 alle updates doorvoert.

met de ingang van versie 726 (en 727) maakt het niet meer uit, of ik op mijn (in het Engelse) telefoon kies voor Nederlands of Engels, nu is alles gewoon consequent in het Engels (ook als ik Nederlands kies).
            Het is gewoon nog slechter geworden.

En ik mijd dit forum nu heel erg, want dat cookie probleem belet mij echt om vaker dit forum te bezoeken...

Ook ik heb vanaf versie 726 > dat het niet uit maakt welke taal ik kies. Alles blijft in het engels.

6 dagen later

Hmm, in principe hebben we daar niks aan gewijzigd.. misschien is het een Android update dingetje dan. We zullen het in ieder geval gaan onderzoeken. Kunnen jullie daarnaast laten weten welke type telefoon jullie gebruiken?

• Twan heeft hierop gereageerd.

Hoi Ruben-FM ,
                  Heb nu net even in de update lijst gekeken: Google Tekst naar Spraak is bij mij 3 weken geleden bijgewerkt. in de App zelf staat laatste update van 23 sept. (bijgewerkt blijkbaar pas 3 weken geleden)
                  Kan dit er mee te maken hebben?
                  Samsung S10+ alle updates.

We hebben zojuist een oplossing gevonden voor het taal probleem, deze komt mee met de 9.31 update

• Rino heeft hierop gereageerd.
                    • Twan vindt dit leuk.

Ruben-FM Dank, ik heb een One Plus 5T (nog draaiende op Android 7.1.1 en staat op de nominatie voor vervanging) en ook bijmij is de text to speech op 23 september bij gewerkt.

Ruben-FM heeft deze discussie losgemaakt .
                          3 jaar later
                          Ruben-FM heeft de discussie gesloten .