Logix247 Bedankt voor je feedback!
Rittenregistratie heb ik niet meer getest.. los daarvan zal mijn werkgever dit niet via mijn Apple factuur willen betalen.
Nog even geduld, maar we hebben een oplossing gevonden dat Ritregistratie kosteloos te testen gaat zijn in de Testflight beta. We vinden nog steeds dat testers van alle functies gebruik moeten kunnen maken zonder daarvoor te betalen omdat we daar waardevolle feedback van ontvangen.
Ik mis fleet options, denk dat hier ook voor FM zakelijk gezien genoeg opties voor zijn.
Stay tuned voor meer hierover 👀
klopt het dat Olav wat inspreek momenten gemist heeft? Spoor hoor ik hem niet over bijv.
Het klopt inderdaad dat een aantal nieuwere geluiden (nieuwer dan onze eerste Soundpack) nog niet aanwezig zijn. Hier wordt wel aan gewerkt met de artiesten 👍️
Ik snap dat het beide "“Veiligheidsfuncties moeten zijn" maar hekelt me een beetje dat ik als eind user niet iets kan aanpassen.
Zoals Jurgen zegt kun je inderdaad alles uitzetten in de geavanceerde instellingen. Wat je ook kunt doen, is specifieke werkzaamheden/slecht wegdek meldingen/flitspalen 'dempen'. Dit doe je door op de kaart (of lijst-weergave) naar de desbetreffende melding te gaan en op het geluids-icoontje te drukken daar. Dan hoor je alleen specifiek die meldingen niet meer.
Lost dat jouw probleem daarmee op?