Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Ziet er goed uit! Automatische rittenregistratie ga ik zeker gebruiken. Misschien een idee om het mogelijk te maken meerdere voertuigen te kunnen toevoegen? Is een mooie toevoeging voor gebruikers met een prive- en zakelijke wagen.
En ja dit is misschien veel gebruikt maar toch: Dat de app aan de Carplay/Android Auto/Bluetooth herkent met welke auto en dus met welk kenteken deze verbonden is. Zodat dit gebruikt kan worden voor de parkeer en rit functie.. Geen idee of de autosoftware te identificeren is..

Auto-zoom werkt perfect.
ik was even mijn radio-station kwijt nadat Olaf begon te toepen. Daarna niet meer gebeurd. Ik houd het in de gaten.

Auto zoom werkt erg fijn en goed!

Autozoom werkt idd heel goed, alleen kunnen grappenmakers nu thuis vanaf de bank in het hele land allerlei meldingen beoordelen zonder dat ze daar sus fysiek in de buurt zijn. Ik weet niet of dit altijd al mogelijk was.
mijn voorgaande opmerkingen over slecht functionerend Carplay is opgelost met….. de aanschaf van een nieuwer model iphone…Nu hoef ik niet meer iedere x opnieuw mijn bestemming in te geven na een andere app zoals bv spotify gebruikt te hebben.

Heeft er iemand ook last van de melding voor spoorwegovergangen in België?

De stem zegt spoorweegovergang ipv spoorwegovergang...

• Sander heeft hierop gereageerd.

MarcelloDiWeirdo Goed om te horen dat een nieuwer model het probleem fixte!

alleen kunnen grappenmakers nu thuis vanaf de bank in het hele land allerlei meldingen beoordelen zonder dat ze daar sus fysiek in de buurt zijn.

Dit kon voorheen ook al inderdaad, maar geen zorgen, we houden een soort 'reputatie' van de gebruiker bij met het beoordelen zodat grappenmakers nauwelijks invloed kunnen hebben op de kwaliteit van onze data.

Carl Klopt, dat merken wij ook wanneer je een andere stem binnen iOS selecteert, zoals 'Claire (verbeterd)'. Wij geven simpelweg het woord Spoorwegovergang mee aan de stem synthesizer dus dit lijkt een bug te zijn in die specifieke stem. Andere stemmen spreken het wel normaal uit.

• xLars heeft hierop gereageerd.

Misschien mogelijk om een standaard optie te geven voor Prive/Zakelijk. Bijvoorbeeld omdat je 9/10 keer Zakelijk rijdt en niet steeds wil kiezen.

Sander Dus mijn 500 keer melden dat je 130 mag rijden op de a15 ipv 120 levert mij een slechte 'reputatie' op? Oeps... Ik merk zelf wel dat ik vaak dingen meld maar ze nooit terug te zien krijg de dag er na (denk aan slecht wegdek en die snelheid op de a15)

xLars We hebben het even nagezocht en jouw reputatie is wel in orde. Mocht je toch het idee hebben dat er iets niet werkt, laat het vooral even weten waar je gemeld hebt, dan kunnen we dat eens bekijken.

Snelheden melden heeft sowieso een andere update frequentie dan de rest van de meldingen, omdat hier een app update voor nodig is (om ook offline de max snelheden nog steeds te laten werken). Dat kan dus wat langer duren dan het melden van slecht wegdek

Ben ik weer met mijn Olav Mol soundpack issue.
            Helaas telkens niet snel genoeg om te reageren voor een topic gesloten wordt...
            Volgende setting: Opel Astra (2019) met Navi 900 systeem. Zodra ik de telefoon aansluit en ik nog niets aan muziek heb draaien: kraakhelder. Zodra Spotify of elke andere muziek-app gestart wordt: Olav Mol die klinkt alsof hij in de microfoon hijgt. Dit is als de muziek op pauze staat of draait hetzelfde.
            Vandaag toevallig een proefrit gemaakt in een Insignia met hetzelfde systeem en die had dit probleem niet.

Moet ik nu een klacht indienen bij Opel dat ik
            Olav Mol niet goed kan horen of mijn Astra inruilen voor een Insignia?

• Olav is de waarschuwing voor de spoorwegovergang vergeten?
                • FM One verbindt niet soms wel soms niet.
                • rit registratie werkt prima - prijs - vind het nog veel geld voor iets wat nog niet 100% ficus gekeurd is. Wel goed dat het los te bestellen valt.
                • wishlist: kunnen uitschakelen van werkzaamheden, bepaalde vaste waarschuwingen zoals een spoorwegovergang, slecht wegdek etc. zonder dat ik alles wat ik nog niet ken ook mute.
              • 0-100 wordt niet onthouden.
              • snelheidsmeldingen van incorrecte snelheid lijken weinig te doen. Ik rij op een 50 stuk > 70 in app en 80 stuk > 50 in app. Diverse malen gemeld…. Nul resultaat.
                • slimme rood/groen - zou ik graag binnen CarPlay willen zien.

RoelSmoel Dat is goede informatie, dank daarvoor. Welke 'kanaal' instelling gebruik je binnen de Flitsmeister instellingen --> Geluidsopties? Het klinkt nu alsof er een telefoongesprek-encoding overheen gehaald wordt, waardoor het kraakt. Dat zou kunnen als er een alternatieve optie aan staat van de geluidsopties. Mocht dat zo zijn, wil je het 'Automatisch' kanaal proberen of dat helpt?

Logix247 Thanks voor je feedback!

Olav is de waarschuwing voor de spoorwegovergang vergeten?

Deze moet nog door de oudere soundpacks ingesproken worden dus komt (met wat andere types) tegelijk met alle andere soundpacks in een update mee 👍️ We vergeten 'm niet.

wishlist: kunnen uitschakelen van werkzaamheden, bepaalde vaste waarschuwingen zoals een spoorwegovergang, slecht wegdek etc. zonder dat ik alles wat ik nog niet ken ook mute.

Dit kan al bij werkzaamheden, flitspalen en slecht wegdek meldingen! Dit doe je door op de kaart naar de melding te gaan en op het 🔉 icoontje te drukken. Voor spoorweg-overgang kan dat inderdaad nog niet dus die feedback nemen we mee 👍

0-100 wordt niet onthouden.

Dat is vreemd. Is de nieuwe 0-100 die je rijdt sneller dan die je had staan? Mocht je het nog eens ervaren, zou je dan een diagnosebestand willen sturen met de datum & tijd dat het ongeveer gebeurde in een reactie op ons forum? Dan kijken we wat er onderliggend eventueel mis gaat. Hoe je een diagnosebestand stuurt kun je hier vinden.

snelheidsmeldingen van incorrecte snelheid lijken weinig te doen. Ik rij op een 50 stuk > 70 in app en 80 stuk > 50 in app. Diverse malen gemeld…. Nul resultaat.

Hier wordt zeker wat mee gedaan. De snelheidsmelding updates duren wat langer dan de andere meldingen omdat we die ook offline beschikbaar maken en worden via een app update doorgevoerd. Mocht je nog steeds het idee hebben dat dit na een paar weken nog niet verwerkt is, kun je dan het stuk weg aangeven waar het misgaat? Dan kijken we wat we binnengekregen hebben of daar alles goed gaat.

Sander ik zit op automatisch. Heb nooit iets veranderd aan die setting. Jullie "originele" soundpack functioneert zonder problemen, maar klinkt zonder volumewijziging veel zachter.

RoelSmoel Bedankt voor de extra info 👍️ . Ik weet even geen oplossing, zal in m'n team overleggen wat we nog kunnen proberen. Ik kom bij je terug.

Ingmar Thanks. Zal even onderzoeken hoe dat werkt daar.

Sander heeft de discussie gesloten .
                          Sander heeft deze discussie losgemaakt .