Logix247 Thanks voor je feedback!
Olav is de waarschuwing voor de spoorwegovergang vergeten?
Deze moet nog door de oudere soundpacks ingesproken worden dus komt (met wat andere types) tegelijk met alle andere soundpacks in een update mee 👍️ We vergeten 'm niet.
wishlist: kunnen uitschakelen van werkzaamheden, bepaalde vaste waarschuwingen zoals een spoorwegovergang, slecht wegdek etc. zonder dat ik alles wat ik nog niet ken ook mute.
Dit kan al bij werkzaamheden, flitspalen en slecht wegdek meldingen! Dit doe je door op de kaart naar de melding te gaan en op het 🔉 icoontje te drukken. Voor spoorweg-overgang kan dat inderdaad nog niet dus die feedback nemen we mee 👍️
0-100 wordt niet onthouden.
Dat is vreemd. Is de nieuwe 0-100 die je rijdt sneller dan die je had staan? Mocht je het nog eens ervaren, zou je dan een diagnosebestand willen sturen met de datum & tijd dat het ongeveer gebeurde in een reactie op ons forum? Dan kijken we wat er onderliggend eventueel mis gaat. Hoe je een diagnosebestand stuurt kun je hier vinden.
snelheidsmeldingen van incorrecte snelheid lijken weinig te doen. Ik rij op een 50 stuk > 70 in app en 80 stuk > 50 in app. Diverse malen gemeld…. Nul resultaat.
Hier wordt zeker wat mee gedaan. De snelheidsmelding updates duren wat langer dan de andere meldingen omdat we die ook offline beschikbaar maken en worden via een app update doorgevoerd. Mocht je nog steeds het idee hebben dat dit na een paar weken nog niet verwerkt is, kun je dan het stuk weg aangeven waar het misgaat? Dan kijken we wat we binnengekregen hebben of daar alles goed gaat.