Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Nieuwe features:

• Op plekken waar matrixborden de maximum snelheid bepalen en waar ook op geflitst wordt door een Trajectcontrole passen we die snelheden aan naar de stand van het matrixbord (zoals op de A20)
  • Op basis van ingesteld voertuigtype kun je nu meldingen wel of niet zien en gesignaleerd krijgen. Zoals een digitaal bord langs de weg die een omleiding voor een Truck doorgeeft (als voorbeeld)

Bugfixes en verbeteringen:

• Sommige automodellen hebben een gekke CarPlay bug waar de GPS foutief door komt vanuit de auto. Daarvoor fixen we nu de GPS locaties
  • Fix voor een situatie in de parkeer-feature waar je onterecht een 'betaalmethode nodig' popup kon krijgen wanneer internet instabiel was

Feedback over deze release kun je achter laten hieronder. We lezen alles en nemen contact op voor meer informatie waar nodig.

Sander heeft deze discussie vastgezet .

Ritreg is mooi. Wel vervelend dat ik niet moet vergeten de rit te verwijderen als ik een keer meerijd met iemand of in een andere auto rij.

• Pepijn heeft hierop gereageerd.

@RoelSmoel Nog even een paar vragen over het kraken van de Olav Mol soundpack:

1. Bedoelde je met 'originele soundpack' in een eerder bericht de JeBroer/Brabo soundpack(s)? Zo nee, zou je die ook willen proberen of je daar hetzelfde probleem krijgt?
      2. Krijg je dit probleem ook met het soundpack 'test-geluid'? Dit kun je checken door in de FM instellingen --> Spraak & soundpacks te switchen tussen 'Standaard' en de Olav Mol soundpack. Dan krijg je een geluidje te horen die in de app is meegebakken (in tegenstelling tot achteraf gedownload zoals bij een Soundpack aankoop). We zijn benieuwd of je daar ook de issue ervaart

Pepijn

Pepijn Ritreg is mooi. Wel vervelend dat ik niet moet vergeten de rit te verwijderen als ik een keer meerijd met iemand of in een andere auto rij.

Ik wil hier nog wat aan toevoegen: stap zojuist in de bus en ja hoor. Heel mooi start de ritregristratie. Een knop om de functionaliteiten van FM te staken tot de volgende rit zou mooi zijn.

Sander "standaard" bedoel ik eigenlijk geen soundpack mee.
          Het test geluid klinkt zoals het zou moeten horen, alleen Olav klinkt alsof iemand op de loudness-knop heeft geramd. Met JeBroer/Brabo heb ik in dit geval geen ervaring, want die heb ik nooit geprobeerd.

Pepijn
            Wat ik voor oplossing heb gevonden is automatisch starten uitzetten en als je een Flitsmeister one heb gaat de app vanzelf aan.

• Pepijn heeft hierop gereageerd.

Ik merk dat ik geen meldingen of geen geluid meldingen krijg bij gebruik Apple CarPlay en dan via Apple kaarten aan het navigeren ben.

Shockingdan automatisch inschakelen vind ik juist fijn. Dus die laat ik aan. Flitsmeister One is een mooi apparaatje maar beetje overbodig als je Apple Carplay hebt.

8 dagen later

Sander in de Astra van mijn ouders (identieke uitvoering) overigens hetzelfde probleem. Lijkt mijn inziens echt het model incl elektronica te zien die het probleem triggert.

• Sander heeft hierop gereageerd.

RoelSmoel
                    RoelSmoel
                    Bedankt voor de extra toelichting! Dat lijkt inderdaad het patroon te zijn dan. Zou je willen proberen om de JeBroer/Brabo soundpack te downloaden en kijken of daar hetzelfde issue bij voorkomt? Als beta gebruiker kun je die gratis installeren (je krijgt bij aankoop te zien "er worden geen kosten in rekening gebracht").

Dan kunnen we uitsluiten of het puur om de Olav Mol soundpack bestanden gaat of dat het uberhaupt over 'andere' geluidsbestanden gaat.

Sander heeft de discussie gesloten .
                        Sander heeft deze discussie losgemaakt .