Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Bugfixes en verbeteringen:

• Probleem opgelost waarbij de matrixborden/verkeerslichten/ritregistratie soms niet meer werkte in geval van slechte connectie

Feedback over deze release kun je hieronder achterlaten. We lezen alles en nemen contact op voor meer informatie waar nodig.

• xLars heeft hierop gereageerd.
    Sander heeft deze discussie vastgezet .

Een paar bugs:

• op de CarPlay zou ik 1 minuut vroeger aankomen dan op de iPhone

• Toekomstige meldingen was het aantal (kilo)meter ervoor opeens verdwenen

Maarten68
      DVKR
      Iceman

Gebruiken jullie wellicht de iOS 17 beta? Daar horen we van gebruikers hetzelfde van. We zijn het aan het onderzoeken, maar kunnen jullie extra info goed gebruiken om het probleem te kunnen reproduceren. Zou je een diagnosebestand kunnen sturen en in dit topic aangeven hoe laat op welke dag het ongeveer voorkwam? Hoe je een diagnosebestand stuurt, kun je hier vinden.

Sander Ik heb hetzelfde probleem, ik gebruik momenteel IOS 17.0 (21A5277h) op een Iphone 13 PRO.
        Dit komt op elk moment van de dag voor. Ik heb mijn log bestanden al verstuurd. Ben benieuwd of het opgelost kan worden 😄

• Sander heeft hierop gereageerd.

Sander Flitsmeister is helaas onbruikbaar geworden. Dusdanig langzaam dat je meerdere afslagen mist met navigeren. De app crasht ook geregeld tijdens de rit. Meldingsgeluid komt gelukkig nog wel op tijd aan maar dan is het nog een halve minuut wachten voordat je hoort wat de melding is.

Ook de navigatie zelf is onbetrouwbaar. Als ik vanaf Arnhem Centraal naar bijvoorbeeld Veenendaal wil stuurt ie me dwars door een huis heen. In Aalsmeer de Primulastraat is de eenrichtingsweg verkeerd om. Bij de Centerparcs in Vielsalm werd ik in plaats van naar de ingang helemaal er om heen gestuurd langs een of andere bospad (niet prettig voor de auto) en kwamen we terecht op de parkeerplaats voor personeel.

De A1 omgeving Twello staat vol met meldingen van werkzaamheden die je niet kan 'downvoten'. Om de paar honderd meter krijg je melding opnieuw.

Ik zal proberen een filmpje te maken om te laten zien hoe traag de app is. Ik hoop dat jullie wat kunnen met deze feedback. Vooral de trage app maakt het gewoon onbruikbaar als navigatie.

FM crasht nu telkens op de achtergrond.

Sander

Hier ook nog steeds problemen met snelheden op A wegen. Net A2 traject controle volgens Flitsmeister 130 km ! Werk met iPhone 14 Pro Max software iOS 17.0 (21A5277h) diagnose bestand net verstuurd

Waarschijnlijk heb ik deze bug al eens gemeld maar het is dus nog altijd niet opgelost.

De tekst staat veel te hoog in CarPlay.

Ik mis in de Focus mode informatie, hierdoor schakel ik nu terug naar het overzicht, terwijl ik de focusmodus eigenlijk best fijn vind. Is het mogelijk om meer info toe te voegen zoals een routebalk en aankomsttijd? Zie voorbeeldje

Op CarPlay mis ik het geluidje dat werd afgespeeld bij het van rood naar groen springen. (Ik ervaar dit bij stoplichten waar ik voorheen wel wat hoorde.)

Sander gedaan ✅ hopelijk hebben jullie er wat aan en is het snel verholpen.

Hoi, In de laatste beta (10.34) zijn de meldingen van flitsers, trajectcontroles, geluid bij opstarten en dergelijke wanneer verbonden via BT (hfp) pas hoorbaar met verschillende seconden vertraging dus meestal wanneer je er al bent voorbijgereden. Dit werkt wel goed in .32. Zal zsm een logbestand doorzenden. FM is ook enorm traag en iPhone enorm warm op dat moment. Is enkel wanneer via BT verbonden. Vertraging voor geluid staat op 0.0. Ik zit op IOS 16.5.1

Klopt het dat de Rit Reg uit staat voor beta gebruik? Ik heb na 5 juli 0 ritten.

De widget op de iPhone ziet er niet uit,

ik zie ook geen informatie over mijn reistijd naar werk en huis, locatie gegevens staat op altijd

zie voorbeeld:

xLars Terugkomend op de extreem trage app. Ik heb de app verwijdert en opnieuw geinstalleerd. De app werkt nu weer naar behoren.

Sinds een paar beta's is het geluidje van de groenlicht functionaliteit niet meer werkend zonder changelog? Intentioneel of een bug? Ook is het geluidje weg als je iets meld of als je bijvoorbeeld op 'ja hij staat er nog' drukt.

(iOS 17 public beta 1)