Sander Flitsmeister is helaas onbruikbaar geworden. Dusdanig langzaam dat je meerdere afslagen mist met navigeren. De app crasht ook geregeld tijdens de rit. Meldingsgeluid komt gelukkig nog wel op tijd aan maar dan is het nog een halve minuut wachten voordat je hoort wat de melding is.
Ook de navigatie zelf is onbetrouwbaar. Als ik vanaf Arnhem Centraal naar bijvoorbeeld Veenendaal wil stuurt ie me dwars door een huis heen. In Aalsmeer de Primulastraat is de eenrichtingsweg verkeerd om. Bij de Centerparcs in Vielsalm werd ik in plaats van naar de ingang helemaal er om heen gestuurd langs een of andere bospad (niet prettig voor de auto) en kwamen we terecht op de parkeerplaats voor personeel.
De A1 omgeving Twello staat vol met meldingen van werkzaamheden die je niet kan 'downvoten'. Om de paar honderd meter krijg je melding opnieuw.
Ik zal proberen een filmpje te maken om te laten zien hoe traag de app is. Ik hoop dat jullie wat kunnen met deze feedback. Vooral de trage app maakt het gewoon onbruikbaar als navigatie.