Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl
  • Parkeer update! Als je parkeren opent wordt je direct naar de kaart verwezen. Als je een actieve parkeersessie hebt dan krijg je een badge te zien bij het FM app logo.
  • Op CarPlay is een bug gefixt waarbij de app kon crashen als je een alert in beeld kreeg.

Feedback over deze release kun je hieronder achterlaten. We lezen alles en nemen contact op voor meer informatie waar nodig.

Kaspar heeft deze discussie vastgezet .

Kaspar heden betaalmemo gekregen voor parkeeractie. Men deelt mee dat mijn ban Sns de incasso heeft geweigerd. Navraag en onderzoek bij sns leert dat er helemaal geen incassopoging heeft plaatsgevonden.
      ok pribeer met Ideal te betalen en dat kan niet ""we werken aan een oplossing."is de boodschap.
      maw ik kan zelf ook niet betalen.
      nadat ik mijn rekening heb verwijderd en opnieuw heb geactiveerd kan ik plost wel via ideal betalen.
      al met al zeer knullig en irritant gedoe

• Kaspar heeft hierop gereageerd.

Ik heb deze laatste update vanmiddag geïnstalleerd, alleen sindsdien wordt mijn iPhone erg warm bij het draaien van Flitsmeister en crashed Flitsmeister geregeld (zojuist 5x op een rit van 45minuten).

iPhone XS, iOS 17.0.3, draadloze CarPlay

Goedemorgen, FM blijft vandaag opnieuw opstarten in Apple CarPlay. Telefoon en auto opnieuw gestart, maakt geen verschil

• Kaspar heeft hierop gereageerd.

Hoi Hdekkers vervelend dat Parkeren niet soepel werkt. Hopelijk kan je nu wel verder met parkeren, en we horen het graag je tegen andere problemen aanloopt.

Hoi Bas_v_I, vervelend dat de app regelmatig crasht. Zou je een diagnosebestand willen sturen? Dan gaan we onderzoeken waarom de app crasht.

Een diagnosebestand kan je sturen door naar het Flitsmeister menu te gaan -> Over Flitsmeister > 5 keer tikken op het logo van FM > Stuur diagnosebestand. Als je vervolgens op dit bericht reageert, of liked dan gaan we het onderzoeken.

Hoi Jessy, wat bedoel je precies met "FM blijft vandaag opnieuw opstarten in Apple CarPlay"? Heb je misschien een foto/screenshot?

Bas_v_I
                heb hier ook last van. Doet dit met navigatie en ook zonder navigatie… beide is via CarPlay.

morgen weekend weg met motor en dan hopelijk geen last.

• LucasH heeft hierop gereageerd.

Hier ook sinds de laatste update regelmatig crashes, een trage en warme iphone. Een herinstallatie lijkt niet te helpen.

Morgen maak ik weer een ritje en stuur ik een diagnose!

Vanochtend een diagnose gestuurd met e-mailadres *f9ze@privaterelay.appleid.com. In dit geval gebeurde het terwijl ik via Flitsmeister een route had, maar dit hoeft niet het geval te zijn.

Bij het starten van navigatie op draadloze CarPlay loopt de routebegeleiding vast. Vervolgens crashed de app en start deze opnieuw op. Getest met iPhone 15 pro, IOS 17.1 bèta 3

Sinds de laatste update (op 2 iPhones, een SE 2022 en een iPhone 13) heb ik regelmatig dat de FM Two uitvalt en opnieuw opstart waarbij hij aanmeld op de andere telefoon.

Of dit ligt aan de telefoon of aan de FM Two is onbekend.

Als test is de telefoon helemaal opnieuw gestart, update volgt.

vandaag wederom disconnect van FM Two. Reden is nu bekend. De Flitsmeister app hangt volledig, reageert nergens meer op ((vandaar de Bluetooth disconnect). Crash herhaaldelijke keren. Flitsmeister: snel repareren want dit is kwalijk.

Met de update regelmatige crashes en freezes net zoals anderen. Het lijkt er op dat hij sneller crasht als je flitsmeister niet al open hebt op de telefoon. Huidige work around om crashes te verminderen:

CarPlay connecten > FM app op de telefoon openen > volledig afsluiten (ook in app switcher) > FM app op de telefoon opnieuw openen en route invullen.

Het viel mij vandaag ook op dat als de telefoon 100% is dit minder vaak gebeurd. Als het goed is heb ik afgelopen zaterdag een diagnosebestand verstuurd.

LucasH

zowel tijdens het motorrijden gebeurd als net weer paar keer. Diagnose bestand net verstuurd.

Nieuwe beta: iPhone Beta - Version 10.38 (24215)

Hi allen, bedankt voor alle meldingen van crashes. We hebben het in de nieuwe beta kunnen oplossen! Zouden jullie hiermee willen rijden? Als het goed is ervaar je geen regelmatige crashes en freezes meer.

Kaspar heeft de titel veranderd naar iPhone Beta - Version 10.38 (24215) .

Toppers! Zal einde middag meteen verslag uitbrengen.

Kaspar deed het plots weer na 5x 1 ct overmaken.
                                vanochtend weer uit de lucht.
                                het verifieren van de handtekening bij SNS werkt niet. Blijft almaar "draaien".
                                de communicatie met de Belgische vrienden loopt voor geen meter.
                                Zeer moeilijk bereikbaar buiten de faq boom om.

Kaspar

zoals beloofd zou ik nog even terugkomen. Vanmiddag uit werk getest met FM navigatie en ging goed. Ook vanavond na de training met navigatie gewerkt en ging ook goed. Geen crashes. Morgen langere rit (1u15mins).

So far so good! Thnx!