iPhone Beta - Version 10.38 (24215)
Kaspar heden betaalmemo gekregen voor parkeeractie. Men deelt mee dat mijn ban Sns de incasso heeft geweigerd. Navraag en onderzoek bij sns leert dat er helemaal geen incassopoging heeft plaatsgevonden.
ok pribeer met Ideal te betalen en dat kan niet ""we werken aan een oplossing."is de boodschap.
maw ik kan zelf ook niet betalen.
nadat ik mijn rekening heb verwijderd en opnieuw heb geactiveerd kan ik plost wel via ideal betalen.
al met al zeer knullig en irritant gedoe
- Bijgewerkt
Ik heb deze laatste update vanmiddag geïnstalleerd, alleen sindsdien wordt mijn iPhone erg warm bij het draaien van Flitsmeister en crashed Flitsmeister geregeld (zojuist 5x op een rit van 45minuten).
iPhone XS, iOS 17.0.3, draadloze CarPlay
Goedemorgen, FM blijft vandaag opnieuw opstarten in Apple CarPlay. Telefoon en auto opnieuw gestart, maakt geen verschil
Hoi Bas_v_I, vervelend dat de app regelmatig crasht. Zou je een diagnosebestand willen sturen? Dan gaan we onderzoeken waarom de app crasht.
Een diagnosebestand kan je sturen door naar het Flitsmeister menu te gaan -> Over Flitsmeister > 5 keer tikken op het logo van FM > Stuur diagnosebestand. Als je vervolgens op dit bericht reageert, of liked dan gaan we het onderzoeken.
Hier ook sinds de laatste update regelmatig crashes, een trage en warme iphone. Een herinstallatie lijkt niet te helpen.
Morgen maak ik weer een ritje en stuur ik een diagnose!
Vanochtend een diagnose gestuurd met e-mailadres *f9ze@privaterelay.appleid.com. In dit geval gebeurde het terwijl ik via Flitsmeister een route had, maar dit hoeft niet het geval te zijn.
Bij het starten van navigatie op draadloze CarPlay loopt de routebegeleiding vast. Vervolgens crashed de app en start deze opnieuw op. Getest met iPhone 15 pro, IOS 17.1 bèta 3
- Bijgewerkt
Sinds de laatste update (op 2 iPhones, een SE 2022 en een iPhone 13) heb ik regelmatig dat de FM Two uitvalt en opnieuw opstart waarbij hij aanmeld op de andere telefoon.
Of dit ligt aan de telefoon of aan de FM Two is onbekend.
Als test is de telefoon helemaal opnieuw gestart, update volgt.
vandaag wederom disconnect van FM Two. Reden is nu bekend. De Flitsmeister app hangt volledig, reageert nergens meer op ((vandaar de Bluetooth disconnect). Crash herhaaldelijke keren. Flitsmeister: snel repareren want dit is kwalijk.
Met de update regelmatige crashes en freezes net zoals anderen. Het lijkt er op dat hij sneller crasht als je flitsmeister niet al open hebt op de telefoon. Huidige work around om crashes te verminderen:
CarPlay connecten > FM app op de telefoon openen > volledig afsluiten (ook in app switcher) > FM app op de telefoon opnieuw openen en route invullen.
Het viel mij vandaag ook op dat als de telefoon 100% is dit minder vaak gebeurd. Als het goed is heb ik afgelopen zaterdag een diagnosebestand verstuurd.
- Bijgewerkt
Nieuwe beta: iPhone Beta - Version 10.38 (24215)
Hi allen, bedankt voor alle meldingen van crashes. We hebben het in de nieuwe beta kunnen oplossen! Zouden jullie hiermee willen rijden? Als het goed is ervaar je geen regelmatige crashes en freezes meer.
Toppers! Zal einde middag meteen verslag uitbrengen.
Ik weet niet als feature request hier opgegeven mogen worden maar ik heb er wel 1tje. Het is niet alleen voor iPhone gebruikers maar voor alle andere platformen.
Om het parkeer gedeelte te verbeteren:
Is het een mogelijkheid om het uurtarief van een zone te weergeven?
Het zou erg handig zijn om van te voren te weten wat het uurtarief voor parkeren precies kost.
In sommige regio's bijv. bij de Kuip in Rotterdam zijn er 2 tarieven voor die zone, 1 voor wanneer er geen wedstrijden in de Kuip zijn en 1 voor wanneer wel wedstrijden zijn en per hoelaat het nieuwe tarief ingaat.
Dan kan je een beetje uitrekenen wat je om en nabij kwijt ben met zo'n parkeeractie.
Voor ik FM parking gebruikte, gebruikte ik Parkline en die had deze "feature" wel en mis het best wel.