Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Maak je klaar voor de Grootste. Update. Ooit. Flitsmeister 11.0! Een flitsend nieuw ontwerp die jouw ervaring tijdens het rijden nog beter maakt. De ontwikkelmeisters hebben bloed, zweet en tranen in deze update gestopt en nu is hij eindelijk voor jou beschikbaar. Update de app en ervaar alle voordelen!

Feedback over deze release kun je hieronder achterlaten. We lezen alles en nemen contact op voor meer informatie waar nodig.

Kaspar heeft deze discussie vastgezet .
      Kaspar heeft de titel veranderd naar iPhone Beta - 11.0 (24403) .

Hi, zojuist de update gezien en moet wel ff wennen. Maar komt vast goed. Meteen een opmerking; de verkeerslicht rondjes blijven lang in beeld na verlaten kruispunt. Als ik wissel tussen lijst en kaart is het wel weg. Bij verversen pagina niet.

Ziet er gaaf uit.
          Bij het uitproberen bleef de app echter volledig bevroren staan. Wilde een navigatie adres intypen maar dat wilde niet meer. Ook een favoriet selecteren ging niet. Heb de app afgesloten en opnieuw opgestart. Later nogmaals nadat ik een adres geselecteerd had maar daarna op het kruisje klikte, bleven de tijden van de verschillende routes in beeld staan en daarna bevroor het scherm. Na ongeveer 1 minuut stopte de app met de melding dat die gestopt was door een onverwacht probleem. Heb toen het diagnose bestand door laten sturen. (X-keer op FM logo geklikt etc etc 😉)
          Ik zal het de komende tijd in de gaten houden.
          -FM 11.0 beta

• iphone 11
          • iOS 17.1
          • diagnose bestand is gedeeld
          • screendump bijgevoegd(adressen even onleesbaar gemaakt)

Hoi ErivB, Heb je een diagnosebestand? Dan gaan we je crashes onderzoeken.

Diagnosebestand versturen:
          Ga naar het menu > Over FM > 5x tikken op het logo > Stuur diagnosebestand.

• ErivB heeft hierop gereageerd.

OMG 😦

wat een dubbel gevoel bij deze update. 🤦🏻‍♂️
            sommige zaken voelen heel natuurlijk aan.
            sommige totaal niet.
            m.n. de weg die niet meer rechtvooruit loopt maar telkens onder een hoek verschijnt.
            En app lijkt te traag te zijn. Alsof er teveel vertraging in de gps update zit.

Nog niet echt een aanwinst, deze update, is mijn praktische reactie.

Oh, en mag ik niet meer standaard kiezen uit mijn eigen emoticons? Zit nu tegen groene gerrit aan te kijken 😅

Loopt vaak vast en de kaart is een stukje kleiner dan voorheen en het veldje staat hij er nog kan je geen veldje meer noemen is bijna een vol scherm voor de rest ziet het er goed uit

Loopt steeds vast als je iets nieuws aanklikt.

• menu openen, geluidsinstellingen -> vast
                  • opnieuw opstarten weer naar menu, nu wel mogelijk om geluidsinstellingen te openen.
                  • Dan naar advanced instellingen -> vast

Ook als je van kaart naar lijst gaat en weer terug naar kaart dan is de blauwe route lijn niet meer zichtbaar. Als je dan op iets anders klikt slaat de app vast.
                  Als je de app niet zelf afsluit wordt mijn telefoon erg warm. Dus lijkt erop dat de cpu veel dingen te verwerken krijgt of in een lus zit.

diagnose bestand is verstuurd.

heeft het zin om elke keer als hij vast loopt een diagnose bestand te sturen als de app opnieuw opgestart is? Of hebben jullie aan 1 genoeg?

LangeFrank
                    de verkeerslichtjes zijn ook niet zichtbaar op het carplay display in de auto
                    Gr bakker

• Alex vindt dit leuk.

Delen van ETA lukt ook niet. Ik selecteerde altijd WhatsApp maar er gebeurd niets als ik dat icoontje klik. Ook als ik kopieer link kies wordt
                    er niets in het geheugen gezet. Er is in ieder geval niets om te plakken.

Reproduceerbaar:

• kies een adres voor route begeleiding
                      • kies geen route maar druk op het kruisje
                      • de tijdstippen en het eindstation staan nog steeds op de kaart zonder routes(heb 2 scherm afdrukken gestuurd)
                      • na korte tijd hangt de app en moet hij opnieuw opgestart worden.

diagnostic files doorgestuurd.

Mijn telefoon staat altijd landscape in de auto. Indien ik met FM11 de telefoon aansluit op CarPlay verandert FM op de telefoon naar Portrait. Ook verbreekt FM dan met de FM Two

Aller eerst, mooi nieuw design!

Wat mij vandaag is opgevallen tijdens het rijden:

1. In de rondjes die aangeven welke kleur de verkeerslichten zijn staat geen pijl meer voor welke richting het verkeerslicht is. (kan voor verwarring zorgen).

2. Toen ik een file in reed die niet op een A of N weg was zei de stem "3 minuten file op de Maastricht". Boven de melding stond ook Maastricht omdat het daar ook was. Maar ik denk toch eerder dat het hier bedoeling is dat de straatnaam werd genoemd. (Wanneer dit op de snelweg is zal het snelweg nummer er boven staan waardoor het wel automatisch zal kloppen lijkt mij).

3. Wanneer ik via het nieuwe menu naar files ga en er een aanklik krijg ik de kaart te zien zonder de file er op. Pas wanneer ik de kaart iets uit of inzoom komt het lijntje van waar de file precies is te voorschijn.

Ik probeer sinds gisteren via Testflight te updaten maar helaas. Het update process blijft in een draaiende circel hangen. Daarvoor nooit problemen gehad.

De verkeerslichten verdwijnen niet meer na het passeren van het verkeerslicht sinds de update.

• Alex vindt dit leuk.

Op de telefoon vind ik hem heerlijk vernieuwend. Hoop ook dat de navigatie goed mee gaat. ( wordt lekker testen)

zag een kleine booboo nog op CarPlay. Is dat die file icoon op dashboard blijft aanhouden terwijl ik er al paar km uit ben 😬. Als ik hem fullscreen zette was die weg.

model : iPhone 12
                          Ios : 17.1