Ik heb het probleem niet meer met deze versie dat het geluid zacht blijft na een mededeling. Het lijkt dus te verschillen per headunit.
Off-topic: Waar ik benieuwd naar ben bij @Mirkin en @PJ23 is of jullie op versie 12.7.2 (27489) draaien
On-topic:
Mijn bevindingen tot zo ver:
1: Tijdens het rijden in een tunnel (Benelux tunnel, Heinenoord tunnel en Noordtunnel) hangt de GPS-vast en pakt hem pas weer op uit de tunnel. Ik heb dit bij beiden auto's. Een auto is uitgerust met Kenwood radio en een met Renault R-LINK 2 af-fabriek.
2: Tijdens het navigeren valt op dat hij vaak een flinke omweg pakt wat niet logisch is. En als je bijvoorbeeld bij een kruispunt of rotonde aan komt rijden, dan zie je de kaart en de aanwijzer helemaal schuin gaan. Dit terwijl de telefoon gewoon recht hangt.
3: De belijning van file, wegwerkzaamheden of afgesloten wegen is wel erg dikgedrukt. In eerdere versies was dit een stuk prettiger. Er is te veel overlap naar de andere rijbanen. Een subtiel oranje streepje is écht voldoende.
4: De traject controle A12 vanaf Den Haag richting Rotterdam is niet meer actief. Wel wordt dit nog gezien als traject controle.
5: Er komt zeer regelmatig een melding in beeld dat de verkeersinformatie weer wordt opgehaald.
Tot zo ver mijn feedback.