Flitsmeister 12.9 (1131)
- Je kan je nu aanmelden voor het automatisch betalen van tol op de A24 via het menu
- Pechhulp schermen verwijderd uit het menu
- Een aantal performance verbeteringen toegepast, met name op A- en N-wegen.
Flitsmeister 12.9 (1131)
Nu ken ik deze situatie hier best goed. Maar als Dash ook zo (traag) reageert in voor mij onbekende situaties, zie ik dit graag iets beter worden.
Twan
Oh, en schiet me nog te binnen; je kunt er bijv. ook speciaal transport begeleidingsvoertuigen mee uitrusten. Die (opgeleide mensen) kunnen dan bijv. breedte en zo ingeven, dan kun je andere weggebruikers waarschuwen of vrachtauto's op N-wegen als tegenligger van zo'n transport beter waarschuwen.
Nu is het zo dat je 1 melding krijgt: onoverzichtelijke spoorwegovergang.
ik heb die uitstaan, want steeds die melding hier in de buurt voor een bekende (zwaar) bewaakte overgang irriteert na een tijd.
Maar ik krijg dan dus geen melding bij een ONBEWAAKTE spoorwegovergang. Kunnen jullie die melding splitsen en gebruikers laten kiezen uit een onoverzichtelijke:
Trouwens als je waarschuwt voor onoverzichtelijke spoorweg overgangen, dan impliceer je toch dat er ook overzichtelijke overgangen zijn. Waarschuw je daar dan niet voor? Of is dit taalkundig gezeur/gezeik op hoog niveau?
Voor de eenvoud: waarschuw gewoon voor spoorwegovergangen. Die zijn immers allemaal onoverzichtelijk en maak onderscheid tussen bewaakt en onbewaakt. Dat maakt voor weggebruikers echt verschil.
Af en toe start de Dash niet automatisch meer op bij starten. Dat moet je dan met de hand doen.
Als ik hem dan met de hand uitzet (dus niet slaapstand) en weer opstart, werkt alles prima.
Zou dit te maken kunnen hebben met updates? Als je er net een gehad hebt? Geen idee. het is maar heel af en toe.
Als ik tijdens het rijden de GPS locatie uitzet, komt er keurig in beeld 'Geen GPS signaa' maar de actuele snelheid blijft vast staan op de laatste snelheid.
Dit lijkt mij onterecht en verwarrend: als je geen gps hebt, dan weet je de snelheid niet en laat dan een "-" zien. Dan is zichtbaar dat je zelf even op moet letten. Je laat nu 'onterecht' een snelheid zien die alleen nog klopt als diegene op ''cruise control' reed.
P.s.: ik probeerde dit omdat ik de puntjes in landscape tevoorschijn wilde hebben, en dacht zonder gps gaat de snelheid naar '0', denkt FM dat ik stil sta, en zullen de puntjes wel zichtbaar worden, maar dat had ik mooi mis.
Twan Ik dacht dat iemand hier laatst al iets aan aangepast had, maar nog niet helemaal goed dus. Ik zal er nog eens naar kijken. Edit: de ... zal nu altijd zichtbaar blijven in landscape, een aantal andere knoppen en elementen hiervoor verplaatst zodat deze niet/minder overlappen.
Twan We updaten de huidige snelheid inderdaad niet als je geen gps signaal meer hebt, maar dat is inderdaad onduidelijk. Ik zal dit even overleggen intern. Edit: we gaan nu een "?" tonen als je geen GPS hebt, dat doen we ook al op de Dash.
Hoi flitmeiter,
Er zit een foutje in de app. Zie bij lagen. Ik heb samsung A50.
Grt,
Alexander.
Alexander25 Bedankt voor het doorgeven, we zien dat dit inderdaad niks doet nu.. gaan we fixen!