Twan Ik snap waarom je hier aan zou kunnen ergeren. Ik leg je idee voor bij ons design team om hier iets op te verzinnen. Ik kan niet garanderen dat hier een oplossing voor komt. We zouden ook mogelijk via onze backend die locaties kunnen blokkeren voor stilstaande voertuigen maar stel er staat echt een stilstaand voertuig dan schieten we ons zelf in de voet. Al met al ik ga het voorleggen. Misschien dat zij een idee hebben.
Android Beta - Versie 11.6
Adrie59 Hoi Adrie, Heb je je telefoon in het nederlands staan? En voor je audio problemen ben je wel geconnect met bluetooth met je Ford? Je kan in onze instellingen -> geluidsopties je geluid controleren door op het blauwe speakertje rechts boven in te drukken. Mocht je geen "test" horen. Pas dan het bluetooth profiel aan of geluidskanaal of "speel geluid af met vertraging"
- Bijgewerkt
Ik merk dat ik bij het gebruik van Android Auto soms een Engelse voice over heb, en soms een Nederlandse. Mijn telefoon en Android auto staan in het Engels, maar alle talen in Flitsmeister en text-to-speech engines staan in het Nederlands.
Het is ook best inconsequent. De ene keer is het wel Nederlands, de andere keer niet.
Ik gebruik een Samsung galaxy S22+ met de text-to-speech engine van Samsung. Het valt met name op bij trajectcontroles (dan wordt er AVG Speed check 100 opgenoemd) of populaire flitslocaties (dan wordt er speed trap hotspot opgenoemd). De stem is wel Nederlands, maar de input van de text-to-speech engine niet. Hierdoor worden Engelse zinnen uitgesproken door een Nederlandse text-to-speech engine.
Is dit probleem bekend of heeft iemand anders dit ook?
EDIT: dit probleem heb ik zowel op de main build als de beta.
Mijn flitsmeister geeft geen. Flitspalen aan. Geen meldingen en wordt niet gezien in de app? Waaraan kan dit liggen?
De nieuwe Maxtrix borden meldingen krijg ik niet aangezet. Wanneer ik het schuifje aanklik en vervolgens wegga en weer terug kom is het weer uitgeschakelt, ook wanneer ik de app opnieuw opstart.
Sinds laatste update zie ik de vaste flitsers niet meer. Al het andere wel, zoals de tijdelijke controles etc.
Alle instellingen staan gewoon zoals het moet staan, is dit een bug?
De app opent prima alleen krijg ik de kaart niet te zien, zowel niet in andriod auto op mijn navigatie als in de app zelf, het beeld blijft donker ( donkere modus )
De rest reageer wel normaal.
Probleem zins de laatste update
Galaxy S23 Ultra.
Ruben-FM dat werkte! Thanks!
Beste,
Op de onderstaande locatie wordt een flitspaal aangegeven, ik vroeg mij af of dit terecht is omdat het over een proef opstelling gaat.
https://www.google.nl/maps/@52.3889532,4.6586215,3a,43y,23.37h,121.98t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJlW_qeulyixeimJiuqoo7w!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
Flitspaal: https://m.flitsmeisterapp.com/1055260
Als je een route wilt annuleren via Android auto in full screen FM gaat dit niet, dit kan pas in split screen mode. (Zie onderstaand voorbeeld)
Zodra je de route annuleert verdwijnt deze en verschijnt de oude route weer na 3 - 5 minuten, bij het vergroten van FM of bij het selecteren van een nieuwe route.
Zoals al eerder aangegeven in de thread navigatie lijnen niet goed zichtbaar onder traject controle.
Sinds zondag geen GPS beschikbaar op FM terwijl bij de overige apps dit wel het geval is...
Ik heb van alles al geprobeerd maar 't.o.h. geen succes.
Hallo,
Weet niet of ik deze vraag hier moet stellen, maar vanmorgen mij aangemeld voor de beta versie. Via de mail ook aangemeld maar zie in de playstore geen enkele verandering naar de beta versie. Doe ik nog iets verkeerd?
Time to green werkt al een poos niet als voorheen (van rood met een halve of driekwart balk naar plotseling groen) voorheen was dit soepel aftellen.
Fm blijft na een poosje hangen met android auto.
En het voornaamste wat irritant is, is dat traject controles gewoon in het scherm blijven staan, ookal ben ik er voorbij... de km tot einde loopt op ipv dat het weg gaat. Dit is ook met alle andere meldingen.
Ik ben ook benieuwd wanneer we nieuwe functies kunnen verwachten zoals de TTG (Time To Green) die we nu hebben, ik zie veel leuke functies staan onder extra functionaliteiten, deze zitten echter achter wachtwoorden. Je zou toch zeggen dat als beta tester dat dit ook gewoon voor ons beschikbaar zou moeten zijn ipv "andere" beta testers. Waar testen we nu dan voor zou je zeggen vroege toegang tot updates ja, daar blijft het ook wel bij.
Ik ben dagelijks op de weg door heel Nederland, mocht ik in aanmerking komen om de nieuwe functies die achter slot en grendel zitten, te mogen testen ik hoor het graag.